سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی و دومین نمایشگاه مداِکس (مد، لباس و کفش) دو نمایشگاهی هستند که به صورت همزمان در اصفهان برپا خواهند شد.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این دو نمایشگاه طی روزهای سوم تا ششم دی‌ماه امسال در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهند شد و بیش از ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص خواهند داد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی که ۵۸ شرکت را گرد هم جمع خواهد کرد، فضایی را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های فعال در حوزه‌های صنایع نساجی شامل ریسندگی، بافندگی، بی‌بافت، رنگرزی و چاپ و تکمیل کالاهای نساجی، تولید مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، دستگاه‌های ریسندگی و بافندگی، خط تولید و تعمیرات و نگهداری این صنعت کالاها و خدمات خود را به نمایش بگذارند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, ایران نوبافت، ظریف نخ، الیاف‌سازان بهکوش، پارس تکستایل، ماشین‌سازی راعی، ماشین‌سازی برادران جوانی، میرعماد، میر تک، هوایار، الوان ثابت، سیرنگ و رایا شقایق از جمله مهمترین برندهایی به شمار می‌روند که از استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، تهران، مرکزی و یزد در این دوره از نمایشگاه نساجی حضور یافته‌اند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان که با مشارکت انجمن کارفرمایان نساجی استان برگزار شده، حمایت تشکل‌های مختلفی مانند میز نساجی، اتحادیه نساجی، کمیته نساجی وابسته به کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی و شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان را نیز جلب کرده تا شرایط لازم برای برگزاری یک نمایشگاه تخصصی و باشکوه فراهم آید.

درکنار این نمایشگاه، دومین نمایشگاه مداِکس اصفهان برگزار خواهد شد که به نمایش توانایی‌های ۶۳ مشارکت‌کننده از جمله طراحان و تولیدکنندگان پارچه و لباس، ماشین‌آلات دوخت و برش، اکسسوری و تزئینات، استودیوهای عکاسی و صنعتی، آموزشگاه‌ها و مراکز آکادمیک و فروشگاه‌های اینترنتی می‌پردازد.

مشارکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان و گیلان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که از آن جمله می‌توان به کفش شاهین، آرشاک، پایاجین، تن‌پوش الیاف، کفش کیمیا و کفش ستاری اشاره کرد. همچنین فعالان صنعت مد از ترکیه نیز در نمایشگاه مداِکس اصفهان حضور می‌یابند.

علاقمندان به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روزهای سوم تا ششم دی‌ماه ۹۸ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.