شهردار تبریز گفت: ورزش برای همه لازم است و کارمندان سرحال و ورزشکار می توانند کارایی بهتری در ارائه خدمات به مردم داشته باشند.
به گزارش جارچی اخبار، ایرج شهین باهر صبح امروز در دیدار اعضای تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز که در یازدهمین دوره مسابقات شهرداری های کلانشهرهای کشور عنوان قهرمانی را کسب کردند، اظهار کرد: یک کارمند ورزشکار از سلامت جسمی و روانی برخوردار است و با انگیزه ای بالایی که دارد، می تواند در ارائه خدمات به مردم کارایی بهتری داشته باشد.
وی ادامه داد: قانون اجازه تیمداری و فعالیت در ورزش قهرمانی را به شهرداری نمی دهد اما ورزش کارمندی متفاوت از ورزش قهرمانی است و ما تا جایی که بتوانیم از این موضوع حمایت می کنیم.
شهردار تبریز با اشاره به اهمیت ورزش بر جسم و روح انسان، عنوان کرد: همانطور که همه ما می دانیم، عقل سالم در بدن سالم است و از این رو ورزش برای همه لازم است و در بحث ورزش کارمندی نیز باید همه حوزه ها به این موضوع ورود کنند.
وی افزود: هم رئیس شورای شهر و هم شخص بنده از ورزش کارمندی حمایت می کنیم و می خواهیم انگیزه ورود به این بحث در بین تمام کارکنان شهرداری ایجاد شود.
ایرج شهین باهر ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در یازدهمین دوره رقابت های شهرداری های کلانشهرهای کشور، گفت: این قهرمانی و افتخارآفرینی موجب شد تا نام تبریز این بار در عرصه ورزش کارمندی در سطح کشور مطرح شود و من از کادرفنی این تیم می خواهم که تمرینات خود را ادامه دهند تا این موفقیت ها همچنان مستمر باشد.
وی ادامه داد: ما مصر هستیم تا علاوه بر فوتسال، ورزش کارمندی در دیگر رشته ها هم فعال باشد تا جمع زیادی از کارمندان به این طریق به بحث ورزش ورود کنند.
تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در یازدهمین دوره مسابقات شهرداری های کلانشهرهای کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد، توانست با کسب شش پیروزی در شش دیدار، مقتدرانه به عنوان قهرمانی دست یابد.