مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در آیین افتتاح خانه کشتی شهرستان تنکابن افزود: توسعه ورزش همگانی و فضاهای ورزشی در دستور کار دولت قرار دارد و تلاش داریم تا پروژه های نیمه تمام در این بخش را به اتمام برسانیم تا جوانان ایران اسلامی از مزایای آن بهره مند شوند.

وی اظهار داشت : در سال گذشته ۷۰۰ پروژه ورزشی را در سطح کشور به بهره برداری رساندیم و امسال نیز تلاش داریم تا پایان سال ۷۰۰ پروژه دیگر را به اتمام و بهره برداری برسانیم.

سلطانی فر با اشاره به اینکه افتتاح پروژه های ورزشی در شرایط تحریم های ظالمانه صورت می گیرد ، خاطرنشان کرد : این افتتاح ها نشان می دهد که تحریم ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه بخش نبوده و خدمتگذاران نظام تلاش دارند تا بدون توجه به تحریم ها پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری برسانند.

وی در ادامه به رویداد بزرگ ورزش جهان المپیک ۲۰۲۰ اشاره کرد و افزود : تاکنون ورزشکاران زیادی توانستند سهمیه این رقابت ها را کسب نمایند و ورزشکاران مازندرانی هم جزء نفرات اعزامی به المپیک خواهند بود.

به گفته وزیر ورزش و جوانان کشور ، تلاش داریم تا جریان جاری و پرخروش افتخار آفرینی در رشته های مختلف استمرار داشته باشد و باید در این راستا از ظرفیت های ورزشکاران مازندرانی بیشتر استفاده شود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی یادآور شد : گسترش ورزش همگانی نیز در دستور کار است تا جامعه بیش از پیش شاداب تر و با نشاط تر باشد تا امید به زندگی در خانواده ها افزایش یابد.

سالن کشتی تنکابن که در سال ۹۰ کلنگ آن به زمین زده شد از پروژه های مهم غرب مازندران بود که برای ساخت آن ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی به استان مازندران سفر کرده است.

وزیر ورزش و جوانان قرار است عصر امروز ورزشگاه هزار نفری شهرستان نور را افتتاح می کند.

شهرستان ۱۶۶ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.