بازیکن تبریزی تیم ملی والیبال بانوان گفت: در مسابقات انتخابی المپیک، به‌دنبال اهداف بلندمدت والیبال بانوان هستیم و باید در این رقابت‌ها برای کسب سکو در رقابت‌های آسیایی تجربه کسب کنیم.
حانیه محتشمی‌پور اظهار کرد: جمعه شب، سیزدهم دی‌‌ماه پس از پشت سر گذاشتن آخرین تمرین اردو، برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، راهی تایلند می‌شویم.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از فارس، وی هدف اصلی تیم در مسابقات انتخابی، نمایش مناسب از والیبال زنان ایران دانست و تصریح کرد: امیدوارم در این مسابقات، یک نام خوب از والیبال زنان ایران به جا بگذاریم و با حمایت و نگاه ویژه فدراسیون و کادر فنی نمایش مناسبی داشته باشیم.
بازیکن تبریزی تیم ملی والیبال بانوان با اشاره به حضور جوانان والیبالیست بانوان ایران در مسابقات انتخابی المپیک، گفت: اردوهای هفت روزه با ۲ روز استراحت با شرایط بسیار خوب از لحاظ فنی و روحی برگزار شد و به رغم مدت کوتاه این اردوها، تمرینات فوق‌العاده برگزار کردیم و پیشرفت چشمگیری داشتیم.
مسابقات والیبال انتخابی المپیک بانوان آسیا، ۱۷ تا ۲۲ دی‌ماه سال‌جاری در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم‌های قزاقستان، کره‌جنوبی و اندونزی همگروه است.