رئیس فرودگاه سهند از لغو پرواز به خاطر نبود دید خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار، محمد حاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پرواز امروز سهند به مقصد تهران با شماره پرواز ۳۳۸۵ به دلیل شرایط نامساعد جوی و دید کم لغو شد.
وی، دید مجموعه تحت مدیریتش را در حال حاضر کمتر از ۵۰ متر اعلام کرد.
حاجی‌پور با اشاره به پروازهای فرودگاه بین‌المللی تبریز به عنوان مدیر روابط عمومی این فرودگاه‌های استان اظهار داشت: با وجود بارش برف و برودت شدید هوا، تمام برنامه‌های پروازی تبریز در حال انجام بوده و موردی بوجود نیامده است.
حاجی‌پور تاکید کرد: هر دو باند فرودگاه شهید مدنی تبریز باز و آماده تیکاف هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی برای جابه‌جایی مسافر است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با یادآوری تلاش همکارانش برای عدم توقف در پروازهای فرودگاه بین‌المللی تبریز اضافه کرد: از نخستین ساعات بارش برف، عملیات برفی روبی و مایع پاشی به همت پرسنل آتش‌نشانی و هدایت زمینی، تحت نظارت مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در هر دو فرودگاه استان در حال انجام است.
گفتنی است فرودگاه سهند از فرودگاه‌های اقماری اداره کل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی بوده و در بین شهرستان‌های مراغه و بناب قرار دارد، این فرودگاه در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار در کنار پادگان امام رضا و در جاده مراغه- تبریز به عنوان تنها فرودگاه جنوب استان واقع شده است.