سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با اشاره به برد شاگردانش مقابل تیم با تجربه ذوب‌آهن گفت: برد در بازی امروز برای هر دو تیم حائز اهمیت بود ، زیرا تیم برنده یک پله به مرحله پلی آف نزدیک می‌شود.
به گزارش جارچی اخبار، سیامک ویسی دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ذوب آهن با توجه به حضور بازیکنان خارجی اش، در نیمه اول ما را به زحمت زیادی انداخت، ولی در نیمه دوم توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و پیروز میدان باشیم.
سرمربی تیم بسکتبال توفارقان خاطرنشان کرد: با آنالیز خوبی که از تیم ذوب آهن داشتیم، می دانستیم مقابل این تیم بازی سختی خواهیم داشت ولی به هر حال توانستیم در خط حمله و دفاع خوب ظاهر شویم.
ویسی در خصوص میزبانی تیمش در مسابقات آتی گفت: به ما می گویند از هفته آینده در شهر آذرشهر میزبانی خواهیم کرد، ولی همچنان در سالن پورشریفی بازی می کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می کنید بازی در آذرشهر با استقبال بیشتر هواداران روبرو شود، اظهار کرد: بلی. به دلیل اینکه تیم بسکتبال توفارقان از آذرشهر شروع کرده است، پیش بینی می کنیم استقبال به مراتب بیشتر باشد، ولی امکانات سخت افزاری سالن پورشریفی بهتر از آنجا است.
تیم بسکتبال توفارقان با برد ۹۶ بر ۷۵ مقابل تیم ذوب آهن با ۲۳ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم اکسون به رده هفتم جدول لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.