فرمانده لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگ ترین اشتباه راهبردی ایالات متحده امریکا بود.
امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی روز سه شنبه در همایش سیاسی فرماندهان و کارکنان ارتش مستقر در آذربایجان شرقی، افزود: آمریکایی‌ها با این اقدام زشت و برخلاف قوانین بین الملل و خائنانه خود آغازی برای پایان حضور خود در غرب آسیا رقم زدند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها طی ۴۰ سال گذشته با شیوه‌های مختلف با ملت ایران دشمنی کرده اند و همچنان این سیاست خود را ادامه می دهند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت و با تکیه بر روحیه انقلابی جوانان آگاه، مستحکم و با اقتدار کامل مقابل زورگویی آمریکا ایستاده است.
امیر میرزایی تاثیرگذاری شهادت سردار سلیمانی در تحولات منطقه را بسیار زیاد و موثر دانست و ادامه داد: ابراز ارادت مردم کشورهای مختلف جهان و همبستگی ملت عراق با ایران از نمونه های بارز این آثار خون شهید سلیمانی است که برای امریکا و دشمنان مسلمانان جهان، غیر قابل هضم است.
وی گفت: مردم دو کشور ایران و عراق و آزادی خواهان منطقه غرب آسیا در استقبال و تشییع پیکر مطهر شهیدان جبهه مقاومت حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که در تاریخ اسلام به ثبت خواهد رسید و هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.
امیر میرزایی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در برابر استکبار ایستاده است و در این مسیر هرگز عقب گردی ندارد، اظهار داشت: بدون تردید ایران به ترور سردار سلیمانی پاسخی قاطع و کمرشکن خواهد داد.