سرپرست تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد: اعضای این تیم برای برپایی اردوی آماده‌سازی تا ساعتی دیگر تبریز را به مقصد ترکیه ترک می‌کنند.
به گزارش جارچی اخبار ایوب ذوالفقاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، مدت برپایی این اردو را ۱۰ روز اعلام و اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده این اردو از فردا شروع می شود و تا ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در این اردوی آماده سازی تلاش می شود ضمن مرور تمرینات تاکتیکی و آماده سازی بدنی بازیکنان چند بازی دوستانه نیز با تعدادی از تیم های ترکیه ای و به احتمال قوی با برخی از تیم های خارجی شرکت کننده در کمپ اردویی برگزار کنیم.
ذوالفقاری محل برگزاری اردوی تیم فوتبال تراکتور در ترکیه را آنتالیا اعلام کرد.
تیم فوتبال تراکتور تبریز که از سال گذشته توسط بخش خصوصی اداره می شود به لحاظ ساختاری، امکانات و آماده سازی جزو کامل ترین تیم های باشگاهی ایران به شمار می رود که با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، هیچ گونه کمبودی برای کسب موفقیت نداشته است.
تیم فوتبال تراکتور تبریز که ابتدای فصل را با هدایت مصطفی دنیزلی آغاز کرد، با وجود کسب نتایج مناسب تا هفته هفتم، از هفته هشتم با شکست مقابل صنعت نفت آبادان به حاشیه رفت و سپس با تحمل شکست مقابل تیم های استقلال و سپاهان و تساوی خانگی برابر تیم قعرنشین شاهین بوشهر، مجبور به اخراج سرمربی ترکیه ای شد.
مالک باشگاه بلافاصله ساکت الهامی که به عنوان دستیار رسول خطیبی در ماشین سازی فعالیت می کرد به عنوان مسوول فنی تراکتور منصوب کرد و از هفته سیزدهم این تیم پرهوادار نتایج خیره کننده ای کسب کرد و با ۴ پیروزی پی در پی از حاشیه های مختلف خارج شد.
در زمان حاضر تراکتور با ۱۶ بازی و ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
این تیم در هفته ۱۷ لیگ برتر روز یکشنبه ۶ بهمن در یک بازی حساس و نفس گیر در تهران میهمان پرسپولیس است.