همزمان با ویژه برنامه “پیمان با سردار دلها” همکاران مجموعه فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند.
به گزارش جارچی اخبار در این برنامه سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ضمن اشاره به اوضاع روز و سخنان مقام عظمای ولایت، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی،درخت انقلاب را تنومند کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین قدوسی،اشاره به فضاسازی و تفرقه افکنی کور دشمن افزود: تشییع پیکر سردار سلیمانی، بعد از تشییع پیکر حضرت امام خمینی ره، باشکوه ترین و بزرگترین تشییع پیکر تاریخ ایران بود.
به گفته وی، حیات سردار شهید سلیمانی، سرشار از سرمشق و درس برای همه ماست؛ و خداوند متعال اجر اخروی همه تلاش ها و مجاهدت های ایشان را با شهادت که آرزوی دیرین شان بود، به ان سردار گرانقدر ارزانی داشت.
قدوسی افزود: کار مخلصانه برای خدا، پاسداشت نماز، باور به اجر اخروی و ایمان به عاقبت خیر، از مظاهری است که می‌توان از سردار سلیمانی آموخت.
وی با بیان اینکه وعده شهادت وی، رهایی بخش سردار سلیمانی از دنیا و مافیها بود، گفت: سردار رشیدمان با اهل بیت، اولیا، امام (ره) و شهداء محشور شده است و امیدواریم که از ما نیز دست‌گیری کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قدوسی، تصریح کرد: تلاش کنیم تا جاییکه می‌توانیم، به سیره چنین حیاتی نزدیک شویم و مانند سردار سلیمانی، عاقبت بخیر شویم.
در این ویژه برنامه حاج رامین سلطانی مداح شناخته شده شهر در رثای سردار حاج قاسم سلیمانی به نوحه خوانی پرداخت و حاج علی رنگ‌آور، از ذاکرین اهلبیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت پرداخت.
ویژه‌برنامه «پیمان با سردار دلها» با ذکر مصائب اهلبیت، دل‌های عاشورایی این مجلس، و حزن و اندوه حاضران به محلی برای ارادت ورزی همکاران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به این شهید گرانقدر اسلام و ایران تبدیل شد.
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، شهرداری تبریز،پیمان با سردار دلها،تبریز،حاج قاسم سلیمانی، تجدید بیعت ،حجت‌الاسلام والمسلمین قدوسی،جارچی اخبار ،