رییس هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی از برگزاری یادواره ورزشی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی در قالب مسابقات تکواندو خبر داد.
به گزارش جارجی اخبار، جعفر رنجبر پور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی در نظر دارد در حاشیه مسابقه تکواندو رده سنی خردسالان که فردا جمعه ۲۰ دی برگزار می شود، یادواره سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در ۲ بخش برگزار خوهد شد.
رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات به قید قرعه به تعدادی از آثار جوایز ارزشمندی اهداء خواهد شد.
رنجبرپور در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد: برگزاری مسابقات تکواندو خردسالان، فرصتی برای آشنایی بیشتر و بهتر خردسالان تکواندوکاران استان با این رشته ورزشی مدال آور می باشد، ضمن اینکه امیدواریم خردسالان در این مسابقات با رشادت‌های سردار شهید سلیمانی و اندیشه‌های این مرد بزرگ بیشتر آشنا شده و ادامه‌دهنده راه ایشان شوند تا نسلی جدید از سلیمانی‌ها در مکتب ایثار و مقاومت پرورش یابند.
وی گفت: به همین منظور مسابقه‌ای در رده سنی خردسالان و نونهالان استان در ۲ بخش دلنوشته در خصوص شهادت سردار سلیمانی، و بهترین نقاشی یا طرح گرافیکی در خصوص فرهنگ مقاومت برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را روز جمعه ۲۰ دی به دفتر هیأت واقع در خانه تکواندو استان تحویل دهند.