شهردار تبریز گفت: تلاش های شبانه روزی و مداوم نیروهای خدمات شهری به ویژه پاکبانان زحمتکش شهرداری موجب شده تا شهروندان تبریزی شاهد ترافیکی روان در مواقع بارش باشند.
به گزارش جارچی اخبار ، ایرج شهین باهر با اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص محلول پاشی خیابان ها و معابر در بارش های روزهای اخیر، اظهار کرد: با وجود بارش های اخیر تبریز که اغلب به صورت برف بود، کارکنان خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با آمادگی حداکثری از نظر ماشین آلات و تجهیزات و محلول پاشی به موقع، به شکل جدی فعال بوده اند.
وی افزود: سهولت در تردد شهروندان هنگام بارش ها جزو برنامه ها و دغدغه های شهرداری تبریز است و در این راستا نیروهای خدمات شهری در مناطق مختلف با فعالیت شبانه روزی به دنبال فراهم نمودن شرایط مطلوب برای رفت و آمد هستند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: آرامش شهروندان در مواقع بارش نتیجه تلاش های شبانه روزی و مداوم نیروهای خدمات شهری و پاکبانان عزیز بوده و من از این بابت از تمام زحمتکشان این حوزه تشکر می کنم.
وی همچنین اقدام به موقع در ایجاد و ساماندهی کانال ها و مسیل ها برای هدایت آب های سطحی توسط نیروهای خدمات شهری را عامل مهمی در عدم وقوع سیلاب در تبریز طی دو سال اخیر عنوان کرد.
وی ادامه داد: بحث هدایت آب های سطحی معمولا در مواقع بارش و جاری شدن سیل به یاد می افتد اما شهرداری با ایجاد کانال ها و مسیل ها، این موضوع را جمع بندی و ساماندهی کرده که در بارش های اخیر و پیش از آن، خوشبختانه شاهد وقوع سیلاب در تبریز نبودیم.