مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از شناسنامه دار کردن پارکینگ‌های عمومی و خصوصی شهر تبریز با نصب تابلو مشخصات خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار، اصغر آدی بیگ امروز گفت: شهرداری تبریز تنها بر عملکرد ۱۱ پارکینگ به طور مستقیم نظارت دارد و سایر پارکینگ‌ها به شکل خصوصی اداره می‌شود و نظارت بر فعالیت آن ها از طریق سازمان‌های تعزیرات و صنعت و معدن انجام می‌شود.
وی با اشاره به عدم شناخت شهروندان از نحوه نظارت و بازرسی پارکینگ‌های عمومی و خصوصی، اظهار کرد: شهرداری تبریز در نظر دارد برای اطلاع بیشتر شهروندان از نحوه نظارت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات آن‌ها، در مبادی ورودی همه پارکینگ‌ها با نصب تابلوی راهنما وضعیت عمومی و خصوصی پارکینگ را اطلاع رسانی کند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با بیان اینکه بسیاری از مواقع شهروندان از نحوه نظارت اطلاع نداشته و شکایات خود را از فعالیت پارکینگ‌های خصوصی به این مجموعه اعلام می‌کنند، عنوان کرد: یکی از مشکلات شهرداری دریافت تماس‌های بسیار زیاد شهروندان و مسافران در مورد پیمانکاران پارکینگ است که امیدواریم با اجرای طرح شناسنامه دار کردن پارکینگ‌های عمومی و خصوصی شهر تبریز با نصب تابلو مشخصات، این مشکلات کمتر شود.
وی افزود: شهروندان می‌توانند انتقادات، شکایات و پیشنهادات خود را با شماره ۳۵۲۶۵۳۵۳ در میان بگذارند.