سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با افزایش ۱۸ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی۹۸- ۱۳۹۹ خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار، مهندس کریم صادقزاده تبریزی، در تشریح مصوبات یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: طرح افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس پیش از این به عنوان مصوبه شماره ۶۸ در کمیسیون عمران ،ترافیک و حمل و نقل شورای شهر تبریز تصویب شده بود و امروز نیز اعضای شورا به آن رای مثبت دادند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: در بخش دیگری از جلسه، نامه شهرداری تبریز جهت معرفی یک نفر از اعضای شورا جهت شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز مورد بررسی قرار گرفت و عبدالله تقی پور به این سمت انتخاب گردید.
صادقزاده خاطر نشان کرد: نامه سازمان قطار شهری تبریز و حومه جهت معرفی یک نفر از اعضای شورا جهت شرکت در جلسات کمیسیون مناقصات نیز مورد بررسی قرار گرفت و با نظر اعضا، علی آجودان زاده برای حضور در این جلسات انتخاب گردید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین گفت: در ادامه جلسه، بحث ادغام کمیسیون معماری، شهرسازی با کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز مورد بررسی اعضا قرار گرفت که عنوان کمیسیون “عمران، حمل و نقل و شهرسازی” برای کمیسیون های ادغام شده پیشنهاد داده شد اما مورد موافقت اعضا قرار نگرفت.
وی ادامه داد: در نهایت مقرر گردید تا در جلسه آتی، افزایش تعداد کمیسیون ها مورد بررسی قرار گرفته و بحث ادغام ملغی گردد.
صادقزاده با اعلام اینکه تغییر نام کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار به کمیسیون “سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار” دیگر دستور جلسه ای بود که مورد بررسی قرار گرفت افزود: پس از کش و قوس های فراوان میان مخالفان و موافقان، مقرر گردید موضوع گردشگری تنها به یکی از وظایف این کمیسیون محول گردد.