نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: تمام اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌ها کارگروه تخصصی «بیانیه گام دوم انقلاب » باید تا قبل از دیدار مردمی استان با رهبر انقلاب جمع‌بندی و تدوین شود.
به گزارش جارچی اخبار، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در هشتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت کارگروه تخصصی «بیانیه گام دوم انقلاب » ، زیر نظر دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان با تأکید بر این‌که باید از نکته نظرات تمام کارشناسان امر و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی در این کارگروه استفاده شود، گفت: عمل به مبانی این بیانیه؛ مسیر تعالی نظام و تحقق تمدن نوین اسلامی را به دنبال دارد.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: متأسفانه بعد از شهادت سردار سلیمانی، برخی نیروهای ارزشی و انقلابی توجه کمتری نسبت به جانشین آن شهید والامقام دارند.
وی با تأکید بر این‌که سردار قاآنی یک سلیمانی دیگر است، گفت: سردار قاآنی حتی پیش از سردار سلیمانی وارد سپاه شد و فردی هوشمند، شناخته شده و باتجربه در جبهه مقاومت اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که حتی رسانه ملی نیز در معرفی سردار قاآنی توجه چندانی به اهمیت مسأله نداشته است، گفت: باید بیان شود که اگر سردار سلیمانی به واسطه ترور ناجوانمردانه دشمنان شهید شد و در میان ما نیست، اما سردار قاآنی را داریم.
همین گزارش حاکی است هشتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با دستور جلسه بررسی نتایج فعالیت کارگروه های تخصصی «بیانیه گام دوم انقلاب»، برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در سال آینده و همچنین بررسی موضوعات روز حوزه فرهنگ به میزبان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.