شهردار سابق منطقه ۵ تبریز گفت: در رفع مشکلات اجتماعی کشور از تجارب علمی استفاده نمی شود.
به گزارش جارچی اخبار، یعقوب هوشیار در نشست مشترک هفتگی جمعی از اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر و اعضای حزب اسلامی کار تبریز گفت: بینش و‌ نگاهی که برای مدیریت جامعه داریم دچار خلل است و تا زمانیکه به بینش های خود پا فشاری می کنیم اصلاحی در جامعه صورت نخواهد گرفت.
وی ادامه داد: باید ریشه یابی شود که چرا مشکلات موجود کشور بعد از ۴۰ سال همچنان حل نمی شوند.
هوشیار با بیان اینکه استفاده از مراکز علمی در کشور مغفول مانده است خاطر نشان کرد: در حل مشکلات اجتماعی کشور از تجارب علمی استفاده نمی شود.
وی‌ در ادامه گفت: متاسفانه در کشور فقدان حزب داریم و احزاب در جایگاه اصلی خود نیستند و صرفا در ایام انتخابات فعال می شوند.
شهردار اسبق منطقه پنج تبریز گفت: در حال حاضر الگوی نمایندگی در مجلس دهم کاملا بصورت دکوری است و بقیه بخاطر عدم فعالیتش تصمیم می گیرند.
هوشیار با اعلام اینکه از ظرفیت های قانون اساسی که به نفع ملت است استفاده نمی شود گفت: کشور ما کشوری در حال توسعه است و باید از مدیران توسعه گرا در بدنه مدیریتی کشور استفاده شود.
یعقوب هوشیار در ادامه سخنان خود با عنوان این مطلب که باید همه تلاش کنیم تا به ایران و ایرانی هویت ببخشیم ادامه داد: سریع ترین محلی که می تواند موضوع اشتغال را حل کند استفاده از ظرفیت فنی مهندسی است.
شهردار اسبق منطقه ۵ تبریز با اعلام اینکه پروژه پارک‌ جنگلی آرپادره سی به وسعت ۴۰۰ هکتار برای ۱۰۰۰ سال آینده تبریز در زمان شهرداری من در آن منطقه تعریف و اجرا شده است اذعان داشت: شهرک امن تبریز برای روزهای بحرانی به عنوان پروژه ای که برای شهر زلزله خیز تبریز نجات بخش خواهد بود تعریف شده که متاسفانه مسکوت مانده است.
هوشیار در پایان گفت: برنامه های مدونی برای مسکن کارگری در نظر دارم که بصورت برنامه ریزی شده پیگیر اجرای آنها هستم.