معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر لزوم تهیه برنامه‌های تلوزیونی برای دستگاه‌هایی که تاثیر بیشتری بر زندگی مردم دارند، افزود: فرهنگ سازی دقیق و ساخت یک برنامه فاخر و ماندگار موضوع مهمی است که لازم است در تولیدات تلوزیونی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان در جلسه ستاد اطلاع رسانی استان اظهارداشت: لازم است محتوای برنامه‌های تلویزیونی که در خصوص عملکرد یک دستگاه ساخته می‌شود به‌گونه‌ای باشد که ماموریت‌های آن مجموعه را به خوبی نمایش دهد.

وی با تاکید بر لزوم تهیه برنامه‌های تلویزیونی برای دستگاه‌هایی که تاثیر بیشتری بر زندگی مردم دارند، افزود: فرهنگ سازی دقیق و ساخت یک برنامه فاخر و ماندگار موضوع مهمی است که لازم است در تولیدات تلویزیونی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری نیز در این جلسه با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و شهدای هواپیمای مسافربری پس از قرائت دستور جلسه با بیان اینکه جلسات این شورا به صورت منظم برگزار شده اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه‌ها در خصوص اطلاع رسانی به موقع و دقیق نقش موثری دارند به ویژه در مواقع بحران‌ها اهمیت این بخش دو چندان می‌شود و این شورا می‌تواند کمک خوبی در چنین مواقعی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به دغدغه رسانه‌ها و مطبوعات پیرامون تقویت زیرساخت‌ها به ویژه در زمان‌های خاص و اثرگذار اشاره و خاطرنشان کرد: قبل، حین و بعد از هر بحران، اطلاع رسانی دقیق و حساب شده سبب می‌شود از بسیاری از چالش‌های پیش رو به سلامت گذر کنیم.