عضو شورای اسلامی شهر تبریز از نور پردازی غیر اصولی ساختمان‌ها در این کلانشهر انتقاد کرد و گفت: این امر موجب تغییر اکوسیستم و فرار پرندگان شده است.
به گزارش جارچی اخبار، محرم محمدزاده در تذکر میان دستور خود در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز افزود: نورپردازی‌های انجام شده در تبریز به صورت اصولی انجام نمی‌شود و موجب به‌هم خوردن اکوسیستم شده است.
وی خاطرنشان کرد: تقاضا می شود در ساعاتی از شب چراغ‌ها خاموش شود.
محمد زاده در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تملک برخی از مغازه‌ها در سه راهی بهشتی تبریز اشاره کرد وگفت : تملک برخی از مغازه‌ها در سه راهی بهشتی مغازه‌هایی بلاتکلیف باقی مانده موجب شده تا شهروندان به این جهت معترض باشند.
محمدزاده اضافه کرد: چند ماه است حق آرامستان به کارکنان این سازمان پرداخت نمی‌شود که درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین یادآور شد: در برخی محلات کم برخوردار شهر که ماشین رو نیستند چاه فاضلاب حفاری شده و به همان شکل رها شده که باید رسیدگی شود.
وی تاکید کرد: در محلاتی که فاضلاب کشیده می‌شود در کوتاه‌ترین زمان اقدام به آسفالت کنیم تا مردم با مشکل رفت و آمد مواجه نشوند.
محمدزاده با اشاره به اینکه سایه‌اندازی ساختمان‌ها در شهر تبریز معضل است، گفت: این سایه‌ها را ساختمان‌های بلند ایجاد کرده‌اند.