فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: انتخابات باید به نحو احسن و با تمام توان و امکانات ادارات و با قانونمندی و در سلامت کامل برگزار شده و کلیه امکانات موجود در برگزاری انتخابات بسیج کامل شود.
به گزارش جارچی اخبار، داود گرشاسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مدت کوتاه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش شود.
وی افزود: ضروری است روسای ادارات از ورود به مصادیق انتخاباتی خودداری کنند.
فرماندار ویژه مرند با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی ما، برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند و تلاش برای افزایش مشارکت مردم برای حضور پر شور در پای صندوق های رای می باشد،افزود: هیچ یک از روسای ادارات حق ندارند بر له یا علیه یک داوطلب انتخابات اقدامی کرده و باید در چهارچوب قانون حرکت کنند.
گرشاسبی در ادامه با بیان اینکه روسای ادارات در رفع مشکلات مردم جدی باشند تاکید کرد: حفظ کرامت ارباب رجوع، اصلاح نوع تعاملات و رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت برنامه های روسای ادارات باشد.
وی اظهار داشت: دشمنان همیشه در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که باید توجه ویژه ای به موضوعات داشته باشیم و اجازه فرصت طلبی به دشمنان را ندهیم.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرند وجلفا خاطرنشان کرد: هیچگونه کوتاهی از روسای ادارات در خدمت رسانی به مردم و برگزاری انتخابات قابل قبول نیست.
وی همچنین با اشاره به حضور به موقع روسای ادارات در محل کار خود گفت: روسای ادارات به موقع و سر ساعت در اداره خود حضور داشته و پاسخگوی مردم باشند و آن دسته از مدیرانی که نمی توانند در شهرستان بمانند، شهرستان را ترک کنند.
گرشاسبی یادآوری کرد: روسای ادارات از ماموریت های غیر ضروری خودداری کرده و با ماشین دولتی به شهرستان خود نروند که در صورت مشاهده اعمال قانون خواهد شد.
فرماندار، شهرستان ویژه، مرند،انتخابات ،فرماندار شهرستان ویژه مرند ، داود گرشاسبی ،یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ،حوزه انتخابیه مرند وجلفا ،