به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، نشست صمیمی مدیران صندوق اعتباری هنر با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان یزد در محل این اداره کل برگزار شد.

 

زهرا حق شعار، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مهمترین دستاورد سفرهای حمایتی و دیدار با هنرمندان استان ها را برقراری ارتباط نزدیک و عاطفی با آنها برشمرد و گفت: خوشحالیم طی ۳ سال گذشته با ۵ هزار هنرمند طی دیدارهای گروهی و فردی آشنا شدیم و طی این دیدارها جریانی شکل گرفت که هنرمندان خود صدای یکدیگر را به گوش مسئولان برسانند.

 

 

وی در ادامه افزود: در نشست با هنرمندان بر آگاهی اهالی فرهنگ و هنر نسبت به حقوق خود تأکید می کنیم که اساس فعالیت ما در سفرهای حمایتی کمک به هنرمندانی است که مشکلات درمانی و معیشتی دارند و خوشبختانه افراد زیادی از خانواده فرهنگ و هنر بعنوان همرسان با صندوق همکاری می کنند و هنرمندانی که درگیر مشکلات متعدد خصوصا مسائل درمانی هستند را به ما معرفی می کنند.

 

مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر  بیان کرد: امیدواریم طی این سفرها و با همکاری خود شما بتوانیم دردهای جامعه هنری را کاهش دهیم.

 

در ادامه این مراسم نیز هنرمندان، فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی استان یزد درخواست های خود را مطرح کردند که مهمترین درخواست های آنها شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، اعطای تسهیلات بود.