بارش برف و سرمای هوا، فردا شنبه مدارس برخی از شهرهای آذربایجان‌شرقی را تعطیل کرد.
به گزارش جارچی اخبار، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فردا در شهرستان مراغه، همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در نوبت صبح تعطیل است.
در بخش صوفیان کلیه مدارس بخش رودقات در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و سایر مدارس شهری و روستایی و در منطقه چاراویماق نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.
در منطقه چاراویماق نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع می شوند.
در منطقه سراب هم کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر سراب مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.
در بخش نظر کهریزی مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.
در منطقه مرند کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح تعطیل است.
در بخش خاروانا کلیه مدارس روستایی و شهری در تمامی دوره‌های تحصیلی با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.
در منطقه هشترود کلیه مدارس روستایی و شهری در تمامی دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.
در منطقه عجبشیر و بخش تسوج، مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.
در منطقه بناب کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح تعطیل است.
در منطقه مراغه، کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری در شیفت صبح تعطیل است.
در منطقه شبستر مدارس استثنائی، پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل و مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.
و در بخش تیکمه داش مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
در آذرشهر و بخش گوگان مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کند.
در منطقه چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.
شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی از دو سه روز قبل شاهد بارش برف و افت شدید دمای هوا بوده اند، به طوری که شهرستان بستان آباد ۲ روز قبل با ۱۹ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر ایران بود.