صنعتگران و تجار آذربایجان‌شرقی به نیت شادی ارواح طیبه شهدای مقاومت به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همرزمان شهیدش و شهدای سانحه هوایی، موجبات آزادی ۱۷۶ نفر از زندانیان غیرعمد را فراهم کردند.
به گزارش جارچی اخبار، مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش همچنین شهدای سانحه هواپیمایی و جانباختگان تشییع کرمان با حضور جمع کثیری از صاحبان صنایع و تجار، کارگران و ‌جمعی از مسوولان ملی و استانی در محل حسینیه شهدای گمنام وادی رحمت تبریز برگزار شد .
در این مراسم که در حسینیه شهدای گمنام وادی رحمت تبریز برگزار شد، صنعتگران و تجار هزینه اهدای گل، تابلو تسلیت و بنر این مراسم را صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کردند.
۱۷۶ نفر از صاحبان صنایع و کارخانه‌های استان به احترام ۱۷۶ شهید سانحه هوایی، هزینه آزادی ۱۷۶ زندانی جرایم غیر عمد را تقبل و پرداخت کردند.
هزینه آزادی هر زندانی ۵۰ میلیون ریال است که حدود ۸۸۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده و طی روزهای آینده طی مراسمی توسط ستاد دیه عملیاتی می‌شود.
در این مراسم همچنین شهرک صنعتی ۴ تبریز به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی تغییر یافت.
این مراسم که به همت خانه صنعت معدن و تجارت استان و اتاق بازرگانی تبریز و همچنین شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی و همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت ضمن مدیحه‌سرایی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.
تنها سخنران این مراسم، سردار نوعی اقدم از فرماندهان ۸ سال جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت بود.