مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: برف مسافران استانبول- تبریز را راهی تهران کرد.
به گزارش جارچی اخبار، رامین آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پرواز بامداد امروز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به شماره پرواز ۹۷۰۸ از استانبول به تبریز به دلیل دید کمتر از ۴۰۰متر در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، تغییر مسیر داد.
وی افزود: این پرواز با توجه به شرایط بوجود آمده به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز در ساعت چهار بامداد در فرودگاه بین المللی حضرت امام (ره) به زمین نشست.
آذری تاکید کرد: این پرواز هم اکنون در حال انجام مراحل لازم برای پرواز به سمت تبریز و انتقال مسافران خود به مقصد اصلی‌شان است.
وی با اشاره به بارش برف سنگین، سرمای شدید و افت دما در شهر تبریز اضافه کرد: هر دو باند فرودگاه تبریز با وجود این بارش‌ها باز بوده و آماده تیکاف پروازهای برنامه‌ای و غیربرنامه‌ای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز است.
این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی، وضعیت باند فرودگاه تبریز را باز و کاملا عملیاتی اعلام کرد و از مسافران و مراجعان حوزه مدیریتش خواست قبل از عزیمت به این مجموعه و جهت اطلاع از وضعیت پروازهای خود با اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره‌های ۱۹۹ و ۰۴۱۳۵۲۳۴۷۰۱ تماس بگیرند.