فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در یک گاراژ با اشرافیت اطلاعاتی ماموران این فرماندهی و کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از آن خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمدرضا خدادوست”اظهار داشت: ماموران کلانتری هرند این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی با اشرافیت اطلاعاتی خود، محل دپوی سوخت قاچاق در گاراژی واقع در منطقه شرق شهرستان اصفهان را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات  ۴ بشکه ۲۰۰ لیتری و ۱۰ گالن ۲۰ لیتری در مجموع حاوی یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ خدادوست با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون بنز باری که گازوئیل های قاچاق در زیر بار خودرو جاسازی شده بود، افزود: در این رابطه یک نفر  که قصد انتقال این مواد سوختی به استان های جنوب شرقی کشور را داشت دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان یکی از وظایف ذاتی پلیس را مبارزه با پدیده مخرب و زیان بار قاچاق عنوان و بیان کرد: پلیس اصفهان با این پدیده مخرب با تمام توان برخورد می کند و تاکنون نیز کشفیات خوبی در این زمینه رقم خورده است.