معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سراسر کشور پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تبریز به صورت رایگان برای دانش آموزان اکران می‌شود.
به گزارش جارچی اخبار، علی محرمی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی است که علاقمندان بتوانند در شهر خود بهترین و تازه ترین فیلم های سینمای کشور را تماشا کننداظهار داشت: جدول اکران رایگان پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان طبق دستورالعمل از سوی دبیرخانه جشنواره به استان ها ابلاغ شده است و این برنامه در سالن پردیس سینمایی ستاره باران تبریز اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: این برنامه در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سینمای کودک و نوجوان است .
محرمی افزود: فیلم سینمایی “قطار آن شب” سه شنبه پانزده بهمن‌ماه، فیلم سینمایی ” ۲۳ نفر” چهارشنبه شانزده بهمن ماه، فیلم سینمایی “کاتی و ستاره” شنبه نوزدهم بهمن‌ماه، فیلم سینمایی “منطقه پرواز ممنوع” یکشنبه بیستم بهمن ماه و فیلم سینمایی “تورنادو” دوشنبه بیست و یکم بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن شماره یک پردیس سینمایی ستاره باران به روی پرده می‌روند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همچنین فیلم‌های بخش سودای سیمرغ نیز همزمان با تهران در تبریز اکران خواهد شد.