مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) گفت: محموله ۲۰ تنی کمک این آستان مقدس به سیل زدگان چابهار به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارسال شد.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان سید جواد تکیه گفت: نخستین محموله کمک های آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) به وزن ۲۰ تن به وسیله یک دستگاه تریلر به منطقه سیل زده چابهار در استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این محموله شامل برنج، آرد، چای، نان، روغن، حبوبات و کنسرو، آب معدنی، البسه، پتو و فرش به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

تکیه در ادامه اظهار داشت: بخشی از این اقلام طی چند روز گذشته از سوی خیرین آستان مقدس اهدا شده و بخشی از آن کمک های مردم و زائران حرم مطهر است که از طریق پایگاه مستقر در ورودی حرم مطهر جمع آوری شده است.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) بیان داشت: یک گروه  ۱۰ نفره از خادمین آستان مقدس هم برای کمک رسانی و توزیع اقلام اهدایی به منطقه اعزام شدند.

تکیه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط  موجود در استان سیستان و بلوچستان، همچنان جمع آوری اقلام ضروری برای کمک به این هموطنان سیل زده در دستور کار آستان مقدس قرار دارد.