بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: امیدوارم نظرات پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال استان لحاظ شود و خواست آنها موفقیت تیم تراکتور است.
به گزارش جارچی اخبار، کاظم محمودی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند تبریز در مورد عملکرد تیم تراکتور اظهار داشت: در نیم فصل اول به واسطه یارگیری، تیم تراکتور با مشکلاتی مواجه شده بود که خوشبختانه نواقص این تیم در نیم فصل بر طرف شده است و هر چند هنوز زود است در مورد بازیکنان جدید تیم تراکتور نظر دهیم، اما امیدوارم تیم تراکتور بتواند در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند.
وی گفت: یکی از مشکلات تیم تراکتور نداشتن کمیته فنی است که نتیجه آن در جذب بازیکنان در نیم فصل اول دیده شد و مربی باید لیست بازیکنان درخواست را به باشگاه دهد و این بازیکنان از غربال کمیته فنی عبور کنند و برای جلوگیری از مشکلات بعدی نباید در جذب بازیکنان سهل‌انگاری صورت گیرد.
بازیکن و سرپرست تیم تراکتور یادآور شد: عملا شاهد بودیم که قرارداد خوبی با کنستانت بسته نشده و باشگاه متحمل چند میلیارد ضرر شده و یا در جریان کوین فورچونه که به عنوان گران‌ترین قرارداد لیگ برتر عنوان می‌شد، عملا شاهد بودیم که این بازیکن نتوانست برای تراکتور مثمر‌ثمر واقع شود و مشاوره‌های غلط به تیم تراکتور ضربه زده و امیدواریم با بازیکنانی که در نیم فصل جذب تراکتور شدند، شاهد تراکتوری بهتر در ادامه مسابقات باشیم.
کاظم محمودی در مورد ۲ بازی اخیر تراکتور خاطرنشان ساخت: در بازی مقابل پرسپولیس بازیکنان تیم تراکتور سنگین بودند و تیم تراکتور در اردوی ترکیه کارهای بدنی انجام داده و بازیکنان هنوز از این بابت سنگین هستند و به نظر من در نیم فصل نباید بدنسازی در تیم صورت گیرد، باید کارهای تاکتیکی و هماهنگی در بین بازیکنان صورت گیرد و عملا شاهد افت بدنی بازیکنان تراکتور بوده و همین سبب شد که بازی را به پرسپولیس واگذار نمایند، هر چند معتقد هستم بدن بازیکنان رفته رفته به شرایط مطلوب باز خواهد گشت.
وی افزود: البته جا دارد از آقای زنوزی هم تشکر کنم که شرایط حضور تیم تراکتور در کمپ تمرینی خارج از کشور را فراهم نمود و تراکتور تنها تیمی بود که خارج از کشور اردوی نیم فصل خود را برگزار کرد.
محمودی متذکر شد: در بازی مقابل ذوب‌آهن تیم تراکتور نیمه نخست زیاد خوب نبود و نیمه دوم بازی بهتری را ارائه داده و به پیروزی دست یافت.
وی در مورد خریدهای جدید تیم تراکتور اذعان داشت: حمزاوی در بازی برابر ذوب‌آهن گل حساسی را هم به ثمر رساند که اگر این گل را نمی‌زدیم کارمان سخت می‌شد و یوری برزیلی هم بازیکن خوبی نشان داد، هر چند اعتقاد دارم در هفته‌های آتی عیار این بازیکنان مشخص خواهد شد و حتی در تیم تراکتور جا داشت یک مدافع دیگر هم جذب تیم می‌شد و بازی بعدی تراکتور سلیمی را ندارد و قبلا هم شاهد بودیم از بازیکنان خط هافبک در خط دفاعی استفاده شده و البته با جذب یوری ۵۰ درصد از مشکلات خط دفاعی تراکتور حل شده است.
مربی سابق تیم تراکتور اضافه کرد: یک جلسه‌ای در باشگاه تراکتور برگزار شد و قرار بود کمیته فنی از بین پیشکسوتان تراکتور تعیین شود و حتی اعلام شد از کمیته پیشکسوتان در هیات مدیره استفاده و در تصمیمات هم رای داشته باشند، اما متاسفانه بعد از بازگشت آقای زنوزی از روسیه، این موضوع فراموش شده و امیدوارم نظرات پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال استان در تیم لحاظ شود و خواست آنها موفقیت تیم تراکتور است.