در هشتمین جشنواره معرفی چهره های برتر تامین اجتماعی همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۸ از مهندس کریم صادقزاده تبریزی بعنوان دبیر اجرایی خانه کارگر و رییس هییت مدیره کانون کارگران بازنشسته شهرستان تبریز تجلیل شد.
به گزارش جارچی اخبار، مهندس جعفر سمساری مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از تلاش های دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز تقدیر کرد.
متن لوح بدین شرح است:
برادر ارجمند جناب آقای حاج کریم صادقزاده تبریزی
دبیر محترم اجرایی خانه کارگر تشکیلات تبریز
سازمان تامین اجتماعی بعنوان شاخص ترین نهاد متولی حمایت از نیروی کار، برخود می بالد که با ایجاد و فراهم نمودن تمهیدات موثر، زمینه رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی را در سطح کشور ایجاد کرده است.
در این میان تشکلات کارگری در کنار کارفرمایان و کارآفرینان به عنوان مهمترین حامیان نیروی کار و سرمایه مولد کشور نقش بسزایی در تامین منابع مالی سازمان تامین اجتماعی ایفا می کنند.
بر همین اساس در سال ۹۸ که مقام معظم رهبری (دامت برکاته) آن را بنام «رونق تولید» نامگذاری کرده اند، همراهی و همدلی مستمر با شرکای اجتماعی به ویژه تشکلات کارگری در اولویت برنامه های این سازمان بوده است.
در این راستا این لوح به پاس خدمات و‌ تدابیر ارزشمندتان در برنامه ریزی مناسب و مشارکت سازنده و اعتلای فرهنگ بیمه پردازی و اهتمام در جهت گسترش تعاملات موثر بین سازمان تامین اجتماعی و شرکای اجتماعی آن و همچنین بستر سازی برای تسهیل بکار گیری نیروی‌کار توسط کارفرمایان بعنوان تشکل حامی‌کارگر به حضرتعالی تقدیم می گردد.
باشد که در تحقق اهداف بلندتان در حوزه حمایت از کارگران و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار شاهد موفقیت و پیروزی روز افزونتان باشیم.
جعفر سمساری
مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی