به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و به محلی برای ارائه دستاوردها، خدمات و گزارش‌های عملکرد دستگاه‌های دولتی، اجرایی، نهادهای خدمت‌رسان و تشکل‌ها تبدیل خواهد شد.

در این نمایشگاه شرایطی فراهم شده است تا ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خدماتی ارتباطی مستقیم و بی‌پرده با مردم داشته باشند و آماری جامع و کامل از فعالیت‌های خود به مردم ارائه کنند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اصفهان از ماه‌ها قبل آغاز شده و اکنون شرایط برپایی آن در بیش از دو هزار مترمربع فضای نمایشگاهی فراهم آمده است؛ همچنین مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه، ارائه دستاوردهای دوران فعالیت انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم است.

یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور پر رنگ ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی است؛ همچنین سازمان‌های مردم نهاد نیز در نمایشگاه امسال حضور فعال دارند و دستاوردهای خود را به نمایش عمومی خواهند گذاشت.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۲۰ تا ۲۳ بهمن‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/