فرمانده سپاه الغدیر تأکید کرد:

تمام اقدامات در انقلاب اسلامی برمبنای دین وارزش های انسانی انجام شده

به گزارش جارچی اخبار ازیزد :  فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بومی برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی، گفت: مرکز پژوهش‌های راهبردی بسیج اساتید دانشگاه یزد متناسب با نیاز استان در حوزه‌های مختلف نظام مسائل را پیدا و معرفی کند.

 

سرهنگ«رضا پورشمس» پیش از ظهر امروز ۱۶ بهمن ماه در کنگره شهدای دانشجو و بزرگداشت سردار شهید«محمدعلی الله دادی» که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: در جریان انقلاب اسلامی تمام اقدامات بر مبنای دین و ارزش‌های انسانی انجام شده است.

 

وی با بیان این‌که جمهوریت این نظام ریشه در تکریم انسان‌ها و اسلامیت ریشه در دستورات الهی و دین‌مداری دارد، افزود:‌ رهبری امام خمینی(ره) در گذشته و هدایتگری مقام معظم رهبری در عصر حاضر بخش مهم و اجتناب ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌های اسلامی انقلاب، گفت:‌ دشمنان از ابتدا تاکنون سعی دارند مبنای دینی و انقلابی ملت ایران را تغییر و فرهنگ غربی را در جامعه اسلامی ترویج کنند.

 

پورشمس استقلال در حوزه‌های مختلف را یکی از مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: وحدت و همدلی به همراه ولایت مداری تنها راه توسعه همه جانبه کشور و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

 

این مسئول با بیان این‌که نیروی انسانی، فناوری، انرژی، مواد اولیه، سرمایه و جمعیت، شش عنصر توسعه و دستیابی به اقتدار اقتصادی است، بیان کرد:‌ ایران اسلامی به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی خاص و ذخائز طبیعی تمام عناصر رسیدن به قدرت اقتصاد جهانی را دارد.

 

فرمانده سپاه الغدیر عدم استفاده از ظرفیت‌های موجود را یکی از چالش‌های مدیریت ایران در زمان کنونی دانست و تأکید کرد:‌ ایران اسلامی به واسطه برخورداری از روحیه جهادی ملت می‌تواند به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل شود.

 

وی با بیان این‌که «نظام مسائل» از جمله راهکارهای مدیریت و استفاده ماسب از ظرفیت‌های داخلی است، گفت:‌ مرکز پژوهش های راهبردی بسیج اساتید در دانشگاه یزد باید بیش از پیش نسبت به احصأ راهکار اجرایی نظام مسائل در استان و کشور اقدام کند.

 

پوشمس در پایان خاطرنشان کرد:‌ تربیت و معرفی نیروهای پیشرو در خط امام را از دیگر اقدامات حائز اهمیت و ضروری در این حوزه است.