ا معاون استاندار ایلام گفت: در گام دوم انقلاب نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌تر، مقتدرتر خواهد بود و در نظام جهانی در همه حوزه‌ها قوی‌تر، توسعه‌یافته‌تر و پویاتر خواهد شد.

«محمد نوذری» در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه فرزانگان شهر ایلام، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج «قاسم سلیمانی» اظهار کرد: امام راحل در ۱۲ بهمن وارد میهن اسلامی شدند و با ورودشان به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی، پایه‌های نظام استکبار جهانی و طاغوت‌های جهان به لرزش درآمد.

وی گفت: اگر تاریخ انقلاب‌های سیاسی جهان را بررسی کنیم در هیچ انقلابی، استقبالی همچون استقبال بی‌نظیر میلیونی مردم ایران اسلامی از امام راحل که در ۱۲ بهمن سال ۵۷ انجام شد، روی نداده است و هیچ کارشناس و تحلیلگر سیاسی در سطح جهان، وقوع و پیروزی انقلاب اسلامی را پیش‌بینی نکرده بود.

 

نوذری با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی، گفت: سه ویژگی ازجمله رهبری امام راحل، مردمی بودن انقلاب اسلامی و اسلامی بودن انقلاب عوامل اساسی پیروزی در برابر نظام استکباری و طاغوتی بودن است و امام راحل در عین ساده زیستی باعظمت افق نگاهی که داشتند انقلاب اسلامی را به خوب هدایت کردند و با پشتیبانی آحاد مردم به پیروزی رسید.

وی بابیان اینکه ما امروز در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری مفاد آن را بیان و تبیین فرمودند، نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌تر، مقتدرتر خواهد بود و در نظام جهانی در همه حوزه‌ها قوی‌تر، توسعه‌یافته‌تر و پویاتر تداوم خواهد یافت.

امروز همه آحاد جامعه وظیفه‌داریم برای گذر از این مرحله و پیچ سخت، وحدت کلمه داشته باشیم و همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی متحد باشند.

نوذری در ادامه بابیان اینکه سه‌شنبه هفته جاری و در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهوری به استان ایلام سفر خواهد کرد، گفت: در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام قرار داریم، ایشان دیدار مردمی با مردم بخش چوار خواهند داشت و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان با حضور وی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: انسجام و وحدت مردم استان ایلام در مراسم استقبال از رئیس‌جمهوری بسیار مهم است و به‌طورقطع سفر رئیس‌جمهوری به استان برکات فراوانی در حوزه‌های مختلف برای ایلام به ارمغان خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، دیدار مردمی با مردم بخش چوار و حضور در جلسه شورای سرمایه‌گذاری استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس‌جمهوری به استان خواهد بود