تراکتور با ۳۴ امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و در جام حذفی نیز می‌تواند با ۳ پیروزی، به قهرمانی دست یابد؛ پس لیگ نوزدهم برای این تیم تمام نشده است.
به گزارش جارچی اخبار، به دنبال حاشیه‌های اخیری که برای تیم تراکتور ایجاد شده است، این باشگاه با انتشار مطلبی برای هوادارانش از آنها خواسته است که از این تیم حمایت بیشتری نمایند تا زمینه قهرمانی تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی فراهم شود.
این باشگاه همچنین فیلم منتشر شده از رختکن تراکتور را ساختگی و کاملا دروغ ذکر کرده است.
متن این مطلب به شرح زیر است:
روز به روز با نزدیک شدن به انتهای فصل و روزهای سرنوشت‌ساز، حاشیه‌سازی‌ها و اتکاء به روش‌های غیرفوتبالی از سوی برخی بدخواهان شروع می‌شود که نمونه‌ بارز آن در سوالات نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان و فیلم ساختگی و کاملاً دروغ از رختکن تیم، مشاهده شد.
باشگاه تراکتور تمامی اتفاقات و جریان‌های این‌چنینی را رصد کرده و موضوعات را به صورت چراغ‌خاموش پیگیری ‌می‌کند؛ اما واکنش باشگاه به چنین موضوعاتی در رسانه‌ها، باعث دامن زدن به حواشی، بزرگ کردن افراد حاشیه‌ساز و حرکت در مسیر دلخواه بدخواهان می‌شود و سودی برای باشگاه ندارد؛ از این رو از تمامی هواداران پرشور تراکتور و ادمین‌های تلاشگر و فعال صفحات هواداری تراکتور در فضای مجازی، درخواست می‌شود که از بازنشر و پاسخ دادن به کارهای حاشیه‌ای بدخواهان تیم، اجتناب کرده و فقط از تراکتور حمایت کنند.
در خصوص مسائل فنی نیز خدمت هواداران عزیز می‌رساند که پس از روی کار آمدن آقای الهامی، تراکتور یکی از بهترین نتایج چند سال اخیر را کسب کرده؛ به‌طوریکه در ۷ بازی، ۵ پیروزی، یک تساوی و تنها یک شکست، ماحصل کار الهامی در تراکتور است.
همچنین بنا به دیدگاه کارشناسان، پیشرفت فنی و ثبات امتیازگیری تیم نیز کاملاً به چشم می‌خورد. تراکتور می‌تواند با اتکاء به حمایت هوادارانش و حفظ روند صد درصد پیروزی در بازی‌های خانگی به اهدافش در پایان فصل نوزدهم برسد.
به استحضار هواداران تراکتور می‌رساند که محمدرضا اخباری و ویلیان میمبلا دچار مصدومیت شده‌اند که در این بین، میمبلا با مجوز باشگاه چند روزی به کشورش بازگشته تا ضمن استراحت، دوران نقاهت را سپری کند و ان‌شاءالله این بازیکن ارزنده از بازی‌های آتی، در خدمت تیم بزرگ تراکتور خواهد بود.
۱۱ فینال سرنوشت‌ساز در لیگ برتر و ۳ بازی نیز در جام حذفی باقی‌مانده تا تراکتور با سربلندی و موفقیت، فصل نوزدهم را به پایان برساند و از هواداران تقاضا می‌شود در این روزهای حساس، مثل همیشه باز هم هوای تیم محبوبشان را داشته باشند و با حضور حداکثری، انرژی مضاعفی به بازیکنان بدهند و مطمئن هم باشند که تا آخرین روز برای هدفمان خواهیم جنگید.