سرهنگ قدرت حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: با توجه به بارش زیاد برف و کولاک شدید در استان گیلان، پلیس قزوین مجبور شد کلیه راه های عبوری به سمت گیلان را مسدود کند اما تردد در تمامی جاده های این استان برقرار است.
وی تصریح کرد : بارش برف از روز گذشته در سطح استان قزوین آغاز و هم اکنون نیز قطع شده اما سطح جاده ها به شدت لغزنده و در برخی نقاط نیز با یخ زدگی روبرو است.
وی ادامه داد : به رانندگان و مسافران توصیه می شود تا ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری به استان قزوین، در صورت سفر با سرعت مطمئن حرکت کرده، فاصله طولی با خودرو مقابل را حفظ و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خود داری کنند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: برای تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ الزامی است و رانندگان باید نکات ایمنی را هنگام رانندگی در جاده‌های برفی رعایت کنند.
وی اظهار داشت: توصیه می‌شود با توجه به لغزندگی سطح راهها، مسافران در صورت امکان سفر خود را به تاخیر انداخته و در صورت سفرهای ضروری ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، در جاده‌ها با سرعت پایین حرکت کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.