چهل و یک سال پیش بود که مبارزات امت مسلمان ایران با رهبری مردی از تبار نیکان به ثمر نشست و «استقلال و آزادی» در ملت ایران زنده شد؛ در سایه این پیروزی بود که ملت ایران طعم «جمهوری اسلامی» را چشید و از یوغ قرن‌ها حکومت ستمشاهی رهایی یافت.
در سایه ایمان به وعده‌های الهی، این انقلاب در چهار دهه گذشته چراغ راه آزادیخواهان جهان شد و نور بیداری در دل ملت‌های مسلمان تابید و امروز شاهد رویش جوانه‌ها و ثمرات این انقلاب نه تنها در مرزهای ایران بلکه در اقصی نقاط منطقه و جهان هستیم.
امروز بیست و دوم بهمن ماه ۱۳۹۸ مردم قدرشناس ایران به پاس این عطیه الهی بار دیگر به خیابان ها آمدند و اعلام کردند که همت خود را به کار می بندند تا میراث داران لایقی برای این انقلاب که با ثمره خون هزاران شهید به دست آمده باشند.
تقارن جشن پیروزی انقلاب و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بر زیبایی های این جشن بزرگ افزود و مردم از آن به عنوان «فجر سلیمانی» یاد کردند.
گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور گزارش دادند که با وجود سرمای هوا و بارش برف در نیمی از استان‌های کشور، مردم با هر تفکر، عقیده، گرایش سیاسی، مذهبی و قومی به میدان آمدند تا نشان دهند پای انقلاب خود ایستاده اند.

آذربایجان شرقی: مردم شهرهای ۲۲ گانه آذربایجان شرقی با وجود بارش شدید برف و کولاک بار دیگر برای تجدید میثاق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند که گذشت زمان نه تنها خللی در عزم و اراده آنان در باور و اعتقاد به انقلاب وارد نکرده، بلکه پیوند آنان با این رویداد قرن هر روز محکم تر از روز قبل شده است.
شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز شعارهای «مرگ بر صهیونیست» ، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آمریکا»، «آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز» سر دادند.

آذربایجان غربی: علاوه بر فضاسازی دشمنان در شبکه‌های اجتماعی، برف و سرما هم در اراده استکبارستیزی مردم در «سرزمین اقوام و ادیان الهی» تاثیر نگذاشت و با آغاز راهپیمایی‌ یوم‌الله ۲۲ بهمن، فریاد ملی ولایتمداری و ظلم‌ستیزی در ۴۶ نقطه از آذربایجان‌غربی به فلک رسید.
مرزدارانی که بیش از چهار دهه با اقتدار از مرزهای سرزمین ابا و اجدادی خود محافظت کرده‌اند، با سر دادن شعارهای ضداستکباری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار استکبارستیزی خود افزودند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, اردبیل: تداوم بارش برف و سرما باعث نشد تا مردم استان اردبیل حضوری گرم و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام امت داشته نباشند به طوری که خیابان‌هایی که تا دیروز در هجمه برف و کولاک خالی از جمعیت بود امروز شلوغ ، گرم و سبز بود.
پدران و مادرانی که کودکان خود را بر دوش داشتند، سالخوردگانی که خود را پوشانده بودند و با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا می‌دادند و جوانان و نوجوانانی که پرچم‌های مقدس ایران را بر صورت خود نقاشی کرده و گرم و صمیمی علیه دشمنان شعار می‌دادند.
حضور معنوی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اردبیل مهم‌ترین جلوه راهپیمایی بود و بسیاری از راهپیمایی‌کنندگان تصاویر این شهید و نیز شهید ابومهدی المهندس را در دست داشته و یاد آنها را در چهلمین روز شهادتشان گرامی داشتند.

اصفهان: نصف جهان گامهای تحقق حماسه حضور را در راهپیمایی۲۲ بهمن برداشت و خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به میدان امام اصفهان مملو از اقشار مردمی شد که با گرمای حضور خویش روی زمستان را کم کردند تا بهار چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی را همدلانه جشن بگیرند.
هوای اصفهان کمی سوز داشت اما آفتاب دلچسب بهمن پشت شانه‌ها را گرم می کرد. ۴۰ سال، شانه‌ها صف شد تا این راه لبریز از بزنگاه، اکنون در آستانه ورود به دهه پنجاه خود، سربلندتر و مقتدرتر از همیشه بدرخشد.
بهمنِ امسال با نام سردار دل‌ها عجین شده و این دلتنگی غریب نیز حال و هوای دیگری به مراسم داده است. با نگاه به هر سو گویی صحنه هایی از تظاهرات و راهپیمایی های بهمن ۵۷ در ذهن مرور می‌شود، تاریخ انگار می‌خواهد برای تکرار پیروزمندانه چهل بهار انقلاب به جهانیان فخر بفروشد.

البرز: در میان مردمان این سرزمین، عاشقانی از دل البرز ملقب به ایران کوچک در حالی که زیرپایشان مملو از برف بود و بادی سوزناک در حال وزیدن، دسته دسته به خیابان ها آمدند تا بار دیگر در تلاقی باشکوهی جلوه ای از دریای وحدت و عشق را به همگان نشان دهند.
سیمای برف فام البرز، سرزمین فرهنگ ها و قومیت ها، امروز بار دیگر شاهد حضور و وحدت کرد، لر، آذری، بلوچ، عرب و فارس است که با لباس های محلی شان به راهپیمایی آمده اند تا نشان دهند که عشق به نظام و انقلاب قومیت نمی شناسد.

ایلام: کوی و برزن ایلام امروز در یکی از سردترین روزهای سال با آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، پذیرای خیل عظیم مردمی بود که مشتاقانه و خودجوش خود را به جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رساندند.
امروز دمای هوای ایلام زیر صفر بود اما مسیر راهپیمایی مملو از مردمی شد که با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر مقام معظم رهبری و امام راحل و دیگر تصاویر شعار نوشته خود را به جایگاه سخنرانی می رسانند.

بوشهر: دریادلان انقلابی استان دارالحماسه بوشهربا حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدای اقتدار انقلاب اسلامی ایران را در کرانه خیلیج فارس طنین‌انداز کردند.
راهپیمایی شهرستان‌های استان بوشهر با حضور گسترده نسل‌های مختلف انقلاب دوشادوش هم در هوای سرد برگزار شد و مردم حماسه‌آفرین این استان با حضور پرشور خود دلبستگی قلبی و وفاداری خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های شهدا، بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و ادامه راه سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در چهلمین روز شهادت این سردار اسلام فریاد زدند.
بوشهری ها نیز همچون دیگر هم وطنان خود با حمل پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با مضمون ایستادگی برای تحقق آرمان‌های انقلاب شعارهای، ‘۲۲بهمن ماه یوم الله – یوم الله ‘ ، ‘در بهار آزادی – جای شهدا خالی ‘، پیام رهبر ماست، مرگ بر آمریکا، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می‌کنیم، ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم، اتحاد اتحاد حافظ کشور بود تفرقه تفرقه باعث ذلت بود، حاج قاسم حاج قاسم راهت ادامه دارد سپهبد شهیدم راهت ادامه دارد، ماذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم، راه سلیمانی ما پاینده است مرام و مکتبش همیشه زنده است را فریاد زدند.

تهران: خیابان آزادی و اطراف آن از ساعات نخست امروز سه شنبه شاهد حضور شهروندان و خانواده هایی بود که بار دیگر آمدند در میدان آزادی و در کنار هم چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند. همچنین گروه های مختلف مردم از ورزشکار تا طلبه، مرد و زن، پیر و جوان در راهپیمایی حضور دارند .
با توجه به چهلم شهادت سردار شهید سلیمانی بسیاری از راهپیمایان تمثال این شهید را بر دست دارند و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می دادند.

چهارمحال و بختیاری: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در چهارمحال و بختیاری با وجود سردی هوا و دمای زیر صفر درجه با حضور گرمابخش مردم این استان انجام شد و مردم در آستانه چهلمین روز شهادت شهدای مقاومت یاد شهید سردار سلیمانی و همرزمانش را گرامی داشتند.

خراسان شمالی: در بجنورد امروز به صورت پراکنده برف می بارید اما شهروندان انقلابی مرکز خطه گنجینه فرهنگ ها از هر قومیت و نژادی، اعم از ترک و کرد، فارس و ترکمن با حضور گرم و پرشور خود جلوه ای زیبایی از همدلی و اتحاد ایران آفریده و یاد روزهای انقلاب ۵۷ را زنده کردند.
امروز ۲۲ بهمن ماه، مردم بابصیرت بجنورد و سایر شهرستان های خراسان شمالی، اعم از زن و مرد، پیر و جوان، علما و روحانیون، کسبه و کارمند با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سلیمانی، مسیر راهپیمایی را طی کردند.

خراسان رضوی: با وجود سردی و برودت هوا در مشهد مردم این شهر و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) به خیل راهپیمایان این روز بزرگ پیوستند به طوری که مسیرهای منتهی به خیابان امام رضا (ع) شاهد به سیل راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن بود.
صدایی که ترجیع بند تمام نداها و فریادها بود، “مرگ بر آمریکا” است که ۴۰ روز پیش حاکمان شقی و جانی آن در آخرین اقدام تروریستی خود سردار صلح و امنیت ایران حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساند.

خراسان جنوبی: در بیرجند نیز مسیرهای راهپیمایی پذیرای مردمی از قشرها و سنین مختلف بود تصاویری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند و به مناسبت اربعین سردار دل‌ها از ۲۲ بهمن امسال به عنوان «فجر سلیمانی» یاد می‌کردند.
حضور پرشور و نشاط دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، طلاب، هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران و مقامات استانی همچون سال‌های گذشته به شکوه این مراسم افزود.

خوزستان:‌ مردم اهواز با وجود سرمای سوزناک فریاد گرم و بلند استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن طنین انداز و زمستان را شرمنده خود کردند.
مردم متدین و انقلابی اهواز با وجود سرمای صفر درجه حضور پرشور در راهپیمایی بهم رساندند و بار دیگر با بنیانگذار انقلاب اسلامی و آرمان های نظام تجدید بیعت کردند. حمل عکس‌های شهید سردار سپهبد سلیمانی در راهپیمای تفاوت عمده راهپیمایی امسال با سالهای گذشته بود.
در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اهواز اقوام مختلف در استان از جمله لر، بختیاری و عرب با پوشیدن لباس های محلی حضور یافتند تا نشان دهند تمامی اقوام با هر زبان و فرهنگ مدافع آرمان های نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن هستند.

زنجان: حماسه پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم استان زنجان حکایت از اراده استوار مردمانی داشت که برای استمرار حیات انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، با گام‌های استوار برای گام دوم انقلاب در صحنه حاضر شدند.
خیابان ها و کوچه های شهر هنوز از برف شب گذشته، سفید پوش و آسمان ابری بود و سرما در غیاب آفتاب حکمرانی می کرد اما دیدن مردمانی که در مسیرهای منتهی به راهپیمایی جمعیتشان مدام بیشتر و بیشتر می شد، چهره های خندان نوجوانان و جوانانی که در دسته ها و گروه های چند نفره قدم برمی داشتند و کودکانی که درآغوش پدر و مادرهایشان پرچم ایران را تکان می دهند، حس گرمی و نشاط را در سرمای پر سوز زمستان ایجاد می‌کردند.

سمنان: مردم استان سمنان، سرزمینی که هر ذره از خاکش بوی غیرت و شن‌های کویرش نشانه‌ای از لشکر باری تعالی است بار دیگر حماسه‌ای شکوهمند را همزمان با چهلمین روز شهادت سردار شهید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، در مسیر عزت و اقتدار به سمت آرمان‌های انقلابی آغاز کردند تا با راهپیمایی ۲۲ بهمن رحمت و حقانیت انقلاب را به جهانیان نشان دهند.
گزارش خبرنگاران ایرنا حاکیست راهپیمایی امروز مردم سمنان در حالی در سرمای شدید و هوایی ابری برگزار می شود که بارش خفیف برف نیز شور راهپیمایان را کم نکرد.

سسیستان و بلوچستان: مردم غیور و مرزدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر در صحنه‌ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه‌ای دیگر در هوای سرد بهمن به خیابان‌ها آمدند تا باری دیگر همبستگی و همدلی خود را نسبت به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دهند.
هوای سرد بهمن نتوانست ذره‌ای در اراده مردم انقلابی سیستان و بلوچستان خلل ایجاد کند و مردم شیعه و سنی این دیار با بصیرت در چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند.
اقشار مختلف مردم شیعه و سنی این دیار با حمل پارچه نوشته، پلاکارد و پرچم رنگین و مقدس جمهوری اسلامی در صفوف به هم فشرده برای نشان دادن میزان همبستگی و اتحاد خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در شهرها، روستاها و بخش‌های استان پهناور سیستان و بلوچستان در این راهپیمایی حضور پر شور دارند.

فارس: برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس و حضور گسترده مردم نویدبخش حماسه‌ای دیگر در گام حساس بعدی یعنی انتخابات دوم اسفندماه بود. ۶۵ نقطه فارس امروز کانون گردهم‌آمدن اقشار مختلف بود؛‌از نقاط سردسیر همچون سپیدان، آباده، اقلید، بوانات،‌سرچهان و خرم‌بید گرفته تا نقاط گرمسیر در جنوب استان،‌خیابان‌ها و معابر روز سه‌شنبه حال و هوای جشن پیروزی انقلاب را داشت.
شعار محوری دهه فجر امسال “انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت” با حضور گسترده مردم استان فارس در راهپیمایی و سردادن شعارهایی در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و محور مقاومت و گرامیداشت یاد شهدا از جمله سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تجلی یافت.
مردم فارس اعم از زن و مرد، پیر و جوان در روز ۲۲ بهمن که به نام ” حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها” نامگذاری شده بود، چنین حماسه‌ای را رقم زدند و در چهلمین روز از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، بر تداوم راه وی در مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی تاکید کردند.

قزوین: مردم استان قزوین با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یکبار دیگر نشان دادند که ایران اسلامی سرزنده به سوی آرمانهای بزرگ در حرکت است.
در راهپیمایی امروز قشرهای مختلف مردم در صفوفی به هم پیوسته در زیر بارش برف حضور یافتند تا بار دیگر مهر تاییدی بر وحدت ملت ایران بزنند.

قم: مردم انقلابی و شهیدپرور قم همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به یاد سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عاشقانه و با اقتدار برای دفاع از نهضت اسلامی به میدان آمدند و با آرمان‌های امام راحل(ره)‌ و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.
راهپیمایی عزت‌آفرین مردم قم امروز در حالی برگزار شد که اقشار مختلف از زن، مرد، کودک، جوان و کهن‌سال، در جشن باعظمت تولد چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی حضوری باشکوه داشتند و تمام‌مسیرهای مشخص‌شده برای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در این شهر، باوجود سردی هوا، ساعت‌ها قبل از شروع مراسم پر از مشتاقانی بود که از راه دور و نزدیک برای ابراز عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی با در دست داشتن پرچم زیبای کشورمان و تصاویر امام راحل(ره )، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم دشمن‌شکن حاضرشده بودند.

کردستان: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کردستان با گردهمایی هزاران نفر از عاشقان انقلاب اسلامی از میادین مختلف شهرهای استان با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، مسوولان، روحانیان اهل سنت و اهل تشیع برگزار شد و شرکت کنندگان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.
راهپیمایان با مشت هایی گره کرده و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله، یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری به جهانیان اعلام کردند.

کرمان: راهپیمایی حماسی و باشکوه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر کرمان دیار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛ انبوه راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن پرچم های سه رنگ ایران، حمل پلاکارد و دست نوشته ها به یاد بهمن خونین ۵۷ شعارهای الله اکبر خامنه ای رهبر، ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله، لبیک یا خامنه ای سر دادند.
همزمانی ۲۲ بهمن و اربعین شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت، امسال جلوه خاصی به مراسم راهپیمایی داده است و مردم شهر کرمان با حضور همیشگی و پرشور خود با خون این شهدا تجدید میثاق کردند.

کرمانشاه: اقشار مردم استان کرمانشاه با هر سلیقه و تفکری در سالروز گرامیداشت ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند همچنان یاد بهمن ۵۷ در دل مردمان این دیار زنده است.
در این هوای سرد دلهای گرم مردم کرمانشاه آنها را به خیابان های این شهر کشانده است تا نشان دهند با هر نوع سلیقه و تفاوتی در یک چیز اشتراک نظر دارند؛ اینکه انقلاب بهمن ۵۷ برای همه آنها گرامی و عزیز است.

کهگیلویه وبویراحمد: مردم انقلابی، غیور ، شجاع و همیشه درصحنه کهگیلویه و بویراحمد امروز همنوا و همگام با اقیانوس خروشان و جمعیت میلیونی ایران اسلامی در چهل و یکمین بهار انقلاب با راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر از غیرت و شکوه و عزتمندی خلق کردند و به رجزخوانی هاو یاوه گویی های دشمنان و استکبار پاسخ کوبنده دادند.
تقارن یافتن و تلفیق یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی امسال با چهلمین روز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نیز حکایت دیگری از اراده و انسجام ملی را در جای جای ایران اسلامی و این خطه شهیدپرور به نمایش گذاشت.
زنان و مردان غیرتمند و شهید پرور دیار کهگیلویه و بویراحمد امروز با در دست داشتن تصاویری از این شهید سرافراز و دیگر همرزمان جبهه مقاومت بار دیگر با ادامه راه پرصلابت مقاومت و مسیر نورانی شهدا تجدید میثاق کردند.

گیلان: مردم گیلان همزمان سایر ایرانیان با حضور سبز خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن علی رغم سرمای زیر صفر و بارش برف بار دیگر جلوه ای ناب از اتحاد و انسجام و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام (ره) و شهدا و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان در مناطق مختلف استان گیلان در هوای سرد و برفی با سردادن شعارهایی از جمله الله اکبر، مرگ بر آمریکا، لااله الا الله و مرگ بر اسرائیل تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

گلستان: ساکنین شیعه و سنی استان گلستان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت و همصدایی خود را در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
ساکنین این خطه از ایران اسلامی را هموطنانی از قومیت‌های مختلف از جمله ترکمن، فارس، ترک، سیستانی و بلوچ تشکیل می‌دهند که بسیاری از آنها پیرو مذهب اهل سنت بوده و امروز، آنها اعم از زن و مرد و پیرو جوان در ۳۰ نقطه شهری و روستایی هفت شهرستان این منطقه با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که همچنان به آرمان‌های انقلاب دل بسته‌اند و با سردادن شعارهایی حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

لرستان: حضور حماسی مردم دیار ولایی لرستان در بهمن ۹۸ بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات ملت همیشه در صحنه این استان رقم زد و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در حالی در این مرز و بوم بر پا شد که حضور آحاد و اقشار مختلف مردم چشمگیر بود.
امروز پیر و جوان بر خلاف سرمای هوا و بارش برف زنجیر اتحادی ناگسستنی را به وسعت همت مردمان این دیار تنیدند و همچون دریایی خروشان در مقابل یاوه گویی های دشمنان و استکبار خروشیدند و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

مازندران: اهالی مازندران در حالی زیر رگبار باران و سرمای شدید به میزبانی جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب رفتند که حضور پرزنگ سالخوردگان و نوجوانان در کنار یکدیگر جلوه ویژه‌ای از همبستگی ملی را به نمایش گذاشته بود.
گذشته از شعارها و پلاکارد هایی که به صورت سنتی در اعلام انزجار از استکبار جهانی و حمیات از امام امت ، شهیدان و رهبری در دست مردم بود ، آنچه بیش از همه به چشم می آمد ، همراهی سالخوردگان و نسل جوان انقلاب در کنار هم برای جشن پیروزی انقلاب بود.
با وجود اینکه دشمن سال ها در پی ایجاد شکاف در میان نسل‌های جدید است به زعم اینکه این نسل خاطره ای از دوران انقلاب و امام امت ندارد و می توان آنان را به راحتی از صف انقلاب جدا کرد ، جوانان مازندران نشان دادند که این آرزوی دشمن رویایی محال بیش نیست.
امروز با وجود این که دهها هزار ساروی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند، اما جوانان استان جلوتر از صف انقلاب ایستادند و با فریاد از آرمان های انقلاب پدران خود حمایت کردند.

مرکزی: مردم جای جای استان مرکزی با حضور گسترده خود در راهپیمایی وحدت بخش یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بار دیگر نشان دادندکه انقلاب اسلامی پویا و سرزنده به سوی آرمانهای والای خود در حرکت است.
خروش مردم استان و شعارهای انقلابی آنان نشان دهنده عزم راسخ مردم این دیار و سراسر میهن اسلامی برای صیانت از انقلاب اسلامی و آرمانهای والای آن است و در این راستا همه اقشار از پیر و جوان و زن و مرد مصمم، همراه و متحد هستند.
راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، از اقدام ننگین این ۲ رژیم در مورد برنامه موسوم به «معامله قرن» اعلام انزجار کرده و به دفاع از جبهه مقاومت و فلسطینیان مظلوم پرداختند.

هرمزگان: ساحل نشینان خلیج فارس با شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر در گام دوم انقلاب خلق کردند. در بندرعباس مرکز استان هرمزگان مرزداران و نگهبانان تنگه راهبردی هرمز از ساعت های اولیه صبح سه شنبه درحالیکه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پلاکاردها وعکس های امام، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند از مقابل مسجد علی ابن ابیطالب (ع) تا پشت استانداری قدیم به حرکت درآمدند.
مردم بندرعباس، جزیره نشینان خلیج فارس و شهرستان‌های استان هرمزگان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ایستادگی و پایمردی خود در مسیر آرمان‌های اسلام و ادامه مسیر شهدا به رخ بیگانگان، به خصوص ناوهای بیگانه حاضر در این خلیج کشیدند.

همدان: مردم همدان پا به پای سرمای زمستان پرشور و گسترده به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند تا چهل و یک سالگی پیروزی انقلاب را در روزگار سرد و کبود مادستان جشن بگیرند.
این بزم شادمانه انقلاب به غیر از همدان در شهرهای ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، رزن، فامنین، درجزین ، کبودراهنگ و بهار و در مجموع در ۷۰ نقطه شهری و روستایی استان هم برقرار بود.

یزد: مراسم راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده آحاد مردم ولایی و انقلابی استان یزد از ۹۰ نقطه شهری و روستایی در ۱۰ شهرستان برگزار شد.
قشرهای مختلف مردم اعم از پیر و جوان ، زن و مرد در حالیکه پیشاپیش آنها روحانیان، امام‌ جمعه ، فرماندار و جمعی از ورزشکاران در حرکت بودند، در حالیکه پرچم سه رنگ ایران، عکس های امام امت ، مقام معظم رهبری و سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دست داشتند با شرکت در راهپیمایی، طنین بانگ الله‌اکبر و شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند.