سردار سرتیپ دوم حبیب‌الله جان‌نثاری روز جمعه در آیین تخلیف فراگیران مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر اظهارداشت: به همین منظور تفاهم نامه‌ای با سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کشور منعقد شده است.

وی گفت: در این طرح سربازان وظیفه در طول خدمت با گذراندن دوره‌های مربوطه حداقل یک مهارت فنی را فرا می‌گیرند تا زمینه اشتغال آن‌ها پس از پایان خدمت فراهم شود.

وی افزود: با تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در ستاد کل نیروهای مسلح، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق این امر مهم صورت گرفته است.

او اظهارداشت: به سربازانی که دوره‌های مربوطه را با موفقیت طی کنند گواهینامه رسمی مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر در تمامی مراکز آموزش انتظامی کشور علاوه بر آموزش‌های نظامی و انتظامی انجام آموزش‌های دینی و بصیرتی نیز در سر لوحه کار ناجا قرار گرفته است.

او تعهد، تخصص، ولایت‌مداری و مردمی بودن را از ویژگی‌های پلیس ایرانی برشمرد و از انجام آموزش‌های مناسب در مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر تقدیر کرد.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدا یادمان شهید گمنام در میدان مشق پادگان افتتاح و از کتاب “رفیق من سرباز ولایت” رونمایی شد.

اجرای برنامه‌های رزمی نمایشی ،تجلیل از پرسنل نمونه کادر و وظیفه و اعطای درجه و سردوشی به نماینده فراگیران از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم نیز یگان‌های مستقر در میدان با اجرای رژه حماسی و کلاسیک توان و اقتدار خودرا به نمایش گذاشتند.