مجمع نیروهای انقلاب اصفهان دربیانیه‌ای جزئیات فرآیند انتخاب لیست کاندیداهای این مجمع برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش جارچی اخبار،در آغاز بیانیه آمد؛ در چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره حضرت روح‌الله و یاران باوفایش و چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید عهد و پیمان با امام شهدا و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، آمادگی خود در تحقق اهداف انقلاب اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اعلام نماییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ به اطلاع می‌رساند مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان با هدف برگزاری شکوهمند این انتخابات و تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی، با در نظر گرفتن اولویت‌های اساسی استان و شهرستان‌های تابعه، از یکسال پیش فعالیت‌های گسترده‌ای را در جهت شناسایی و معرفی کاندیداهای انقلابی با همکاری فعالین فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در گستره استان اصفهان آغاز نمود که به حول قوه الهی به ثمر رسیده است و ان‌شاالله با شروع زمان رسمی تبلیغات انتخابات در شهرستان‌های استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

با توجه به سؤالات مکرر اقشار مختلف مردم شهرستان اصفهان به اطلاع می‌رساند همانگونه که در بیانیه‌های قبلی اطلاع‌رسانی شد مجمع نیروهای انقلابی، فرایند شناسایی، انتخاب و معرفی کاندیدای برگزیده این شهرستان را در سه مرحله و با مشارکت مستقیم حدود ۲۰۰ نفر از نخبگان متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی (نمایندگان تشکل‌های سیاسی) و بر اساس خرد جمعی و به وجود آوردن فرصت تعامل فی مابین ۱۳ کاندیداهای نهایی و اعضا مجمع عمومی نیروهای انقلاب و به صورت شفاف برگزار نمود که مرحله پایانی آن در آستانه دهه مبارک فجر و در روز ۱۱ بهمن به اتمام رسید که ۵ نفر منتخب مجمع با شروع زمان رسمی تبلیغات انتخابات، به صورت رسمی به مردم بزرگوار شهرستان معرفی خواهند شد.

۵ منتخب مجمع نیروهای انقلاب در شهرستان اصفهان با توجه به آسیب‌شناسی دوره‌های پیشین انتخابات و لزوم وحدت نیروهای انقلابی، طی بیانیه‌ای – که به امضا بزرگواران رسیده است –اعلام نموده‌اند که تنها در فهرست مجمع نیروهای انقلاب حضور خواهند داشت و در لیست سایر گروه‌های سیاسی حضور نخواهند یافت لذا از گروه‌های سیاسی درخواست کرده‌اند آن‌ها را در فهرست‌های انتخاباتی خود قرار ندهند.

۵ نامزد مجمع نیرو‌های انقلاب با رأی اعضا معرفی شدند

لیست نهایی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان پس از برگزاری جلسه نهایی و انتخابات صورت گرفته با حضور اعضای این مجمع از میان نامزدهای احزاب و گروه‌های انقلابی و اصولگرای اصفهان مشخص شد.

بر این اساس پس از اعلام نتایج رأی گیری به ترتیب مهدی طغیانی، امیر حسین بانکی‌پور‌فرد، زهرا شیخی، حجت الاسلام حسین میرزایی و عباس مقتدایی توانستند بیشترین آرای اعضا را به خود اختصاص دهند.

مجمع نیروهای انقلاب اسلامی با حضور جمعی از علما و نخبگان سیاسی و فرهنگی اصفهان چندی پیش فعالیت خود را آغاز کرد و احزاب و گروه های انقلابی و اصولگرا در این مجمع حضور داشته و از میان نامزدهای انتخاباتی متعددی پس از رأی گیری‌ در چند مرحله به لیست نهایی رسیده‌اند.

حجت الاسلام میرزایی:

فقه حکومتی بسترساز تحقق اقتصاد اسلامی است

مقتدایی:

مجلس آینده باید ریل گذار دولت از ریل خارج شده باشد

بانکی:

قوانین کشور باید با رویکرد حمایت از خانواده تنظیم شود

طغیانی:

مطالبات مردم باید ریشه‌ای باشد