به گزارش جارچی اخبار ازیزد : استاندار یزد با بیان این‌که رسانه‌ها باید اولویت استان را مد نظر فعالیت خود قرار دهند،گفت: تحقق مشارکت حداکثری اقشار مختلف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اولویت اجرایی استان و کشور است.

 

«محمدعلی طالبی» شب گذشته ۲۶ بهمن در آئین اختتامیه جشنواره فصلی رسانه‌های استان که در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با بیان این‌که برگزاری این چنین رویدادهایی نقش مهمی در ارتقا و رشد هرچه بهتر تولیدات رسانه‌ای ایفا می‌کند، اظهار کرد:‌ امیدوارم با برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها بتوانیم جایگاه رسانه‌های استان یزد در سطح کشور افزایش دهیم.

 

وی علاقه‌مندی و استقبال مردم یزد از رسانه‌ها را بزرگترین سرمایه استان در این حوزه دانست و افزود:‌ ایجاد و تقویت اعتماد عمومی به حوزه رسانه می‌تواند به عنوان یکی از دستاوردهای مهم جشنواره‌های رسانه‌ای مد نظر دست‌اندرکاران قرار گیرد.

 

استاندار یزد در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب، گفت:‌ مطمعناً پیوند کتاب با حوزه رسانه پیوندی دیرینه است و این مهم که نقش موثری در تکمیل رسالت همدیگر ایفا می‌کنند.

 

طالبی با بیان این‌که استان یزد در برنامه‌ریزی خود را به دنبال کسب برندهای بزرگ در حوزه کتاب است، تصریح کرد:‌ رسانه‌ها باید در حوزه برندسازی کتاب اولویت‌های اجرایی استان را مد نظر خود قرار دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فرا رسیدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: رسانه و ارتباطات جمعی کشور باید بدانند که ضرورت امروز کشور جذب مشارکت حداکثری اقشار مختلف در انتخابات است.

 

استاندار یزد با بیان این‌که ممکن است گلایه‌هایی در رابطه رد و تأیید صلاحیت داوطلبین وجود داشته باشد، بیان کرد: فضای انتخابات باید مبتنی بر اعتماد عمومی باشد و ایجاد این مهم وظیفه تمام دست‌اندرکاران نظام است.

 

طالبی تأکید کرد: امروز حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از الزاماتی است که می‌تواند کشور را در برابرتوطئه دشمنان بیمه کند و جریان خدمت رسانی به مردم را بیشتر از گذشته پیش ببرد.

 

استانداریزد تشکیل مجلس قوی را مستلزم مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان یکی از گروه‌های مرجع جامعه و کسانی که ابزار حضور و مشارکت مردم را در اختیار دارند، مسئولیت مهمی در تحقق مشارکت حداکثری ایفا کنند.