به گزارش جارچی اخبار ازیزد: رییس ستاد انتخابات استان یزد با بیان این‌ که ٧٢٢ هزار و ۵۵۷ نفر در استان یزد واجد شرایط رأی دادن در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، گفت: از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۱۶ نفر رأی اولی هستند.

«احمد ترحمی» با اشاره به آمادگی کامل استان یزد برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: رعایت مر قانون اولویت اول دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات است.

 

وی با بیان این‌که حضور حداکثری در این دوره انتخابات برای پاسداری از انقلاب اسلامی ضروری است، افزود:‌ امسال در استان یزد ۷۷۲ هزار و ۵۵۷ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

 

در ادامه گفت:‌ از تعداد کل واجدین شرایط در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۷۰ هزار و ۴۸۹ نفر مرد و ۳۵۲ هزارو ۶۸ نفر زن هستند.

 

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از استانداری یزد، ترحمی با بیان این‌که‌ طبق اطلاعات بدست آمده امسال ۳۹ هزار و ۹۱۶ رأی اولی در استان یزد داریم که از این تعداد ۲۰ هزار و ۴۱۹ نفر دختر و ۱۹ هزار و ۴۹۷ نفر پسر هستند، تصریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

 

،‌معاون امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان واجداین شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به تفکیک شهرستان‌های استان اعلام کرد و گفت:‌ در ابرکوه ۳۴ هزار و ۶۵۵ ‌نفر، اردکان ۶۱ ‌هزار و ۴۴۵ نفر، میبد ۶۱ هزار و ۶۶۲ نفر، تفت ۳۰ هزار و ۶۸ نفر، مهریز ۳۳ هزار و ۱۴۹ نفر،‌ یزد ۴۱۵ هزار و ۵۵ نفر، اشکذر ۲۱ هزار و ۱۳۳ نفر، بافق ۳۰ هزار و ۸۲۷ نفر و در شهرستان بهاباد ‌١٠ هزار و ۹۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.