به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « فاطمه دانش یزدی» شامگاه دوشنبه  در نشست دورهمی بانوان کتابخوان استان یزد در محل نمایشگاه کتاب یزد گفت: تبیین سیاست های حوزه بانوان و خانواده با توجه به نقش آفرینی و مسئولیت پذیری بانوان در خانواده از جمله وظایف ما در این اداره کل است.

 

وی افزود: ما سعی داریم به هماهنگی بین بخشی در جهت فعالیت های مربوط به حوزه خانواده بپردازیم.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد بیان کرد: امروزه با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و فضای مجازی شاهد توجه کمتر خانواده ها به کتاب و کتابخوانی شده ایم که همین امر نیز باعث شکاف بین نسلی شده است اما می توانیم از طریق نشست ها و گروه های کتابخوانی در جهت کاهش این شکاف حرکت کنیم.

 

دانش یزدی بیان کرد: ما در گذشته شاهد حضور مادربزرگ ها و خانواده ها با شاهنامه خوانی آن ها بودیم اما متاسفانه به فراموشی سپرده شده که این دورهمی ها می تواند ما را به دوران گذشته باز گرداند.

 
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی گفت: خانواده، عشق، محبت از جمله شاخصه های گذشته ما است و این دورهمی ها می تواند احیای فرهنگ احیای فرهنگ اصیل ایرانی و بومی یزد را به دنبال داشته باشد.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد بیان کرد: امروز اگر به کتاب و محتوای آن باور داشته باشیم می توانیم بانوان و زنانی موفق در جامعه داشته باشیم.