به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « بیژن فروغی فر» در نشست با مسئولان کمیته امداد شهرستان یزد بابیان نقش این نهاد در تحکیم بنیان خانواده و فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای مددجویان تحت حمایت، گفت: طی ۹ ماهه امسال ۹۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یزد با حمایت این نهاد راهی خانه بخت شدند.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک یزد افزود: کمیته امداد طی این مدت ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک به ازدواج و تأمین جهیزیه جامعه هدف تحت حمایت هزینه کرد و زمینه پیوند نوعروسان تحت حمایت و اقشار نیازمند را فراهم کرد.

 
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, رئیس کمیته امداد منطقه یک یزد در بخش دیگری از گزارش خود در بخش فرهنگی گفت: طی ۹ ماهه امسال ۱۲۱۹ مددجوی تحت حمایت این نهاد در برنامه‌های مختلف فرهنگی ازجمله دوره‌های آموزشی، و اردوهای زیارتی، آموزشی و تربیتی این نهاد بهره‌مند شدند.

 

وی افزود: در این مدت ۶۳۱ مددجوی تحت حمایت به اردوهای زیارتی آموزشی درون و برون‌استانی اعزام شدند و ۵۸۸ مددجو نیز در برنامه‌های مختلف کانون‌های فرهنگی و دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

 

فروغی فر تصریح کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۲۳۴ میلیون تومان برای ارائه خدمات متنوع فرهنگی به جامعه هدف تحت حمایت توسط کمیته امداد منطقه یک یزد هزینه شد.