سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه در فلسفه بازی من بازیکنان با هم دفاع و با هم حمله می کنند، گفت: مهاجمان اولین مدافعان تیم من و مدافعان نیز، اولین مهاجمان تیم‌ هستند.
به گزارش جارچی اخبار، ساکت الهامی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان، افزود: خوشبختانه از یک بازی سخت و تیم قابل احترام عبور کردیم و همانطور که دیدید در ۲۰ دقیقه اول بازی، شرایط بر وفق مراد نبود، ولی زود به بازی برگشتیم و کار را در همان نیمه اول تمام کردیم.
سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز با اشاره به اینکه کیفیت پایین چمن در نیمه دوم، اجازه‌ مانور به ما نداد، اضافه کرد: مسوولان برای آماده‌سازی چمن ورزشگاه، خیلی تلاش می‌کنند ولی این چمن اجازه ارائه فوتبال خوب را نمی‌دهد.
الهامی در مورد تک گل دریافتی تیمش خاطرنشان کرد: وقتی پرتعداد حمله می‌کنیم، به اجبار شرایط خط دفاعی را بازتر می‌گذاریم، در حالیکه می‌توانیم خیلی راحت با بازی دفاعی، یک هیچ ببریم، ولی زیبایی فوتبال به همین هست و گل خوردن تاوان بازی تهاجمی است.
الهامی در پاسخ به این سوال که دوست دارید در مرحله بعدی با چه تیمی بازی کنید؟ گفت: دوست دارم مرحله به مرحله پیش برویم و امیدوارم جام را به تبریز بیاوریم.
تراکتور با برد ۴ بر یک مقابل تیم مس توانست به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابد.