به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد مهر، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده یزد در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام مشترکی بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

 

در این پیام آمده است: یکی از روزهایی که دشمنان ما تبلیغات گسترده‌ای داشته و دارند تا مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند، روز دوم اسفند روز انتخابات است.

 

آنان از مدت‌ها پیش در فضای مجازی و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با پول و هزینه شیوخ خائن منطقه سعی دارند که بین نظام و مردم فاصله بیندازند و به نوعی انتخابات را توسط مردم تحریم کنند غافل از اینکه مردم خود می‌دانند که چه باید بکنند، مردم توطئه دشمنان را خوب شناخته‌اند و علیرغم کمبودها حاضر نیستند رؤیای شوم خائنان رنگ واقعیت بگیرد و بر پیکره جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

 

رجاء واثق داریم که در انتخابات دوم اسفند، مردم عزیز ما پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و به نامزد مورد نظرشان رأی خواهند داد و بار دیگر نشان خواهند داد که جمهوری اسلامی متکی به مردم، رأی مردم، نظر مردم و خواست مردم است ولاغیر.

 

دوم اسفند روز بودن و ماندن و روز اقتدار نظام اسلامی است و انشاالله مردم در این روز به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل خواهند کرد و چون سال‌های گذشته دشمن را مأیوس و خدا و ائمه طاهرین به ویژه حضرت بقیه الله الاعظم را از خود راضی خواهند کرد.