به گزارش خبرنگار جارچی اخبار ازیزد  رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان این که همه رسانه‌های خارجی برای انتخابات ایران صف کشیده‌اند، گفت:  دشمنان به دنبال این موضوع هستند که روی حضور مردم فشار ایجاد کنند.

 

«احمد ترحمی» صبح امروز در نشست ستاد انتخابات شهرستان مهریز با بیان این که دشمنان نظام تلاش می‌کنند که اندک حضور نیافتن مردم در انتخابات را نیز این گونه نشان دهند که نظام پشتیبانی مردم را از دست داده است، افزود: دشمن باید بداند مردم با علم به مشکلات، نظام و انقلاب خود را همراهی می‌کنند چرا که می‌دانند که حضورشان می‌تواند پشتیبان دولت، کشور و موثر در تعیین سرنوشت خودشان باشد.

 

وی با تاکید بر این که قهر کردن با صندوق رای مشکلی را حل نمی‌کند، افزود: نقش رسانه‌ها و کمیته‌های اطلاع رسانی در حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم است زیرا بسیاری از مردم، اطلاعات خود را از طریق رسانه دریافت می‌کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد در پایان با اشاره به این که از ابتدای انقلاب تاکنون مردم، عنصر و محور اساسی حکومت در جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، گفت: خرسندیم که مردم ما همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب، حضور و مشارکت جدی داشته و دارند.