معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه از بازگشایی تمامی مسیرهای دسترسی به صندوق‌های اخذ رای در مناطق برف‌گیر و روستایی این شهرستان خبرداد.
به گزارش جارچی اخبار، حمید شکری روز پنج‌شنبه افزود: با تلاش راهداران این شهرستان، هم اکنون تمامی مسیرهای اصلی روستایی بازگشایی شده و برخی از مسیرهای فرعی روستایی و صعب العبور این شهرستان نیز در حال بازگشایی است.
وی ادامه داد: در راستای برگزاری هرچه مناسب تر و باشکوه تر انتخابات با مشارکت آحاد شهروندان، تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردمی در تمامی شعب اخذ رای انجام شده است.
وی اضافه کرد: ۱۸۰ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات و اخذ رای، آماده سازی شده و دستگاه های احراز هویت الکترونیکی نیز در تمامی این شعب مستقر شده است.
وی گفت: در این راستا، ۹۴ صندوق رای شامل ۹۳ صندوق ثابت و یک صندوق سیار در مناطق شهری این شهرستان آماده اخذ آرای مردم است.
شکری اضافه کرد: همچنین در روستاهای بخش مرکزی ۴۶ صندوق شامل ۲۳ صندوق ثابت و ۲۳ صندوق سیار و نیز در بخش سراجو ۴۰ صندوق شامل ۱۲ صندوق ثابت و ۲۸ صندوق سیار آماده اخذ آرای مردمی شده است.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوق های رای نشانه بارزی از مردم سالاری نظام اسلامی و زمینه ساز شکست تحلیل ها و توطئه های دشمنان خواهد بود.
مراغه و عجب شیر با ۳۴۵ هزار نفر جمعیت و حدود۲۵۳ هزار واجد شرایط رای دادن یک کرسی نمایندگی در مجلس دارند.