فرماندار هشترود با بیان اینکه نمایندگان فرمانداران در انتخابات باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند ، خاطرنشان کرد: نماینده فرماندار باید در نهایت بی‌طرفی و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.
به گزارش جارچی اخبار، امین امینیان روز جمعه با اشاره به وجود ۱۵۸ شعبه اخذ رأی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان هشترود و چاراویماق افزود: انتخابات هشترود در یک حوزه اصلی و سه حوزه فرعی (چاراویماق، نظرکهریزی و شادیان) برگزار می شود.
فرماندار شهرستان هشترود با بیان اینکه آمادگی کامل به منظور برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان وجود دارد، گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های هشترود و چاراویماق سه هزار و ۱۱۵ رای اولی در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق به پای صندوق‌های رای می‌روند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۶ نفر در هشترود و مابقی در چاراویماق رای خواهند داد.
امین امینیان با بیان اینکه ۴۵ صندوق ثابت و ۱۱۳ صندوق سیار برای اخذ رای پیش بیین شده است، افزود: ۹۵ صندوق برای شهرستان هشترود و ۶۳ صندوق برای شهرستان چاراویماق در نظرگرفته شده است.
وی افزود : برای ۹۵ صندوق شهرستان هشترود ۳۷ صندوق ثابت و ۵۸ صندوق سیار است که از این تعداد هم ۶۷ صندوق برای بخش مرکزی با ۳۵ صندوق ثابت و ۳۲ صندوق سیار و برای بهش نظرکهریزی هم ۲۸ صندوق با ۲ صندوق ثابت و ۲۶ صندوق سیار در نظرگرفته شده است.
رییس حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق افزود : از ۶۳ صندوق شهرستان چاراویماق هم ۸ صندوق ثابت و ۵۵ صندوق سیار می باشد و برای بخش شادیان نیز ۲۲ صندوق در نظرگرفته شده که ۲ صندوق ثابت و ۲۰ صندوق سیار خواهد بود.
امینیان با بیان اینکه ۶۳ هزار و ۸۵۵ نفر در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق واجد شرایط رای دادن هستند، افزود: از این تعداد ۴۲ هزارو ۳۴۱ نفر واحد رای دادن در هشترود و مابقی در چاراویماق هستند.
وی گفت : ۳ هزار نفر نیروی اجرایی کار رای گیری را در روز انتخابات انجام خواهند داد.
امینیان گفت : تمام اقدامات لازم و ضروری برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در حوزه های انتخاباتی هشترود و چاراویماق در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: مردم هشترود و چاراویماق در انتخابات دوره‌های قبل میانگین مشارکت ۸۵ درصدی داشته‌اند.
فرماندار هشترود گفت : ۱۹ نفر از حوه انتخابیه هشترود و چاراویماق برای کسب یک کرسی مجلس رقابت می کنند.
شهرستان های هشترود و چاراویماق با حدود ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی آذربایجان شرقی واقع و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.