مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از برنامه احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان ارتش بر اساس دستور شهردار تبریز برای سال ۹۹ خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار، اصغر آدی‌بیگ در گفتگو با برنامه تلویزیونی «شهریمیز» اظهار داشت: با احداث این تقاطع بدون شک شاهد کاهش ترافیک در این محدوده خواهیم بود.
وی با اشاره به افزایش پهنه نظارتی ترافیکی توسط این سازمان گفت:از طریق همین دوربین ها در مواقع بارش برف و رصد نقاطی که باعث ترافیک شده بود، سریعا عملیات برف روبی انجام می‌یافت.
آدی‌بیگ ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز مسائل موجود را به شکل نرم افزاری حل می‌کند و بخش عمرانی ندارد. این سازمان زیرساخت‌ها و تجهیزات را آماده سازی می‌کند و اجرای قوانین بر عهده پلیس راهور است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز تصریح کرد: تعامل خوبی بین این سازمان و پلیس راهور وجود دارد که شاهدیم در بحث زوج یا فرد خودروها نیز این عزیزان تلاش می‌کنند. از طریق اجرای طرح زوج یا فرد، بیش از ۳۰ درصد تراکم خودرو در هسته مرکزی شهر کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: هر شهروندی که احساس می کند در اجرای این طرح شامل جریمه ای ناعادلانه شده است، می تواند جهت پیگیری به پلیس راهور مراجعه کند.
آدی‌بیگ در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در روزهای برفی از رانندگان تقاضا کردیم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند که شهروندان بسیاری این موارد را رعایت کردند. متاسفانه بیشترین میزان تصادف در این مواقع، به سبب سرعت بالا و سبک بودن خودرو، در بین خودروهای سواری بود.