معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: با تصویب قرارگاه زیستی استان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، مراسم های شکرانه، جشن و تقدیر برگزار نکنند.
به گزارش جارچی اخبار، علیار راستگو روز یکشنبه با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه زیستی استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مقرر شده تا برنامه های فرهنگی، هنری برگزار نشود و سینماها نیز اکران نخواهند داشت.
وی با اشاره به دیگر مصوبات قرارگاه زیستی آذربایجان شرقی، ادامه داد: تا پایان هفته مدارس آذربایجان شرقی تعطیل بوده و دانشگاه ها نیز با اختیارات هیات امنا دانشگاه ها مخیر هستند تا پایان هفته تعطیل باشند.
راستگو تاکید کرد: توجه به سلامت و امنیت روانی جامعه از همه چیز مهمتر است، بر این اساس حفظ آرامش مردم لازم است و توصیه های بهداشتی نیز باید از طرف مردم رعایت شود.
وی اضافه کرد: شهرداری تبریز نیز اقدامات لازم و وظایف تعیین شده در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا را به خصوص در اماکن عمومی، حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی انجام خواهد داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان با بیان اینکه اطلاع رسانی کافی به مردم در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا از دیگر مصوبات قرارگاه زیستی آذربایجان شرقی است، ادامه داد: روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه قرارگاه زیستی استان جلسه برگزار می کند که تصمیمات جدید احتمالی به استحضار مردم خواهد رسید.