تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ۳ بر صفر مغلوب حریف خود تیم نساجی مازندران شد.
به گزارش جارچی اخبار، دیدار تیم های ماشین سازی و نساجی عصر پنجشنبه از ساعت ۱۵ و ۳۵ در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی تبریز بدون تماشاگر برگزار شد.
دقایق ابتدایی نیمه نخست این بازی با ارایه یک بازی کم سرعت و بی انگیزه از طرف هر دو تیم همراه بود تا اینکه دقیقه ۳۷ بازی محمد مهدی نظری با ضربه سر دروازه علیرضا حیدری را باز کرد تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم شاگردان شیخ لاری برای جبران گل دریافتی دست به بازی سرعتی زدند که نتیجه بر عکس داشت و تیم محمود فکری دوباره از اشتباه دروازه بان سبزقباها استفاده کرد و توسط سید محمد میری در دقیقه ۵۰ بازی گل دوم را به ثمر رساند .
در ادامه علی شجاعی در دقیقه ۷۲ سومین گل تیم نساجی را بدست آورد تا اختلاف به سه گل افزایش یابد.
تیم ماشین سازی با ترکیب علیرضا حیدری، محمد مسلمی پور، ادواردو دوسانتوس، مسیح زاهدی، فردین عابدینی(مصطفی سالاری)، شاهین ثاقبی، میلاد نوری، قائم اسلامی خواه، محمد قادری(فرید بهزادی)، محمد خرم الحسینی(علیرضا مصطفایی)، علی آل کثیر مقابل نساجی مازندران صف آرایی کرد.
همچنین تیم نساجی با ترکیب مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، رحمان جعفری(مهرداد کفشگری)، محمدمهدی نظری(روح الله باقری)، علی شجاعی، رضا دهقانی(احسان قهاری)، حامد شیری، محمد میری، حسین ماهینی، محمد عرفان معصومی و علیرضا حقیقی به میدان رفت.
در طول بازی قائم اسلامی خواه، بهزاد کریمی و شاهین ثاقبی از تیم ماشین سازی و علیرضا حقیقی از تیم نساجی کارت زرد گرفتند.
داوری این بازی را جواد رحیم‌زاده، محمد عطایی، مهدی شفیعی، محمد شاکر داور چهارم و رحیم رحیمی مقدم به عنوان ناظز داوری بر عهده داشتند.
مهدی بخشی مربی تیم ماشین سازی هم در این بازی اخراج شد.
تیم ماشین سازی با باخت ۳ بر صفر مقابل نساجی در مجموع با ۲۴ در رده نهم باقی ماند و تیم نساجی با ۲۳ امتیاز به رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.