کمیته سازمان لیگ فوتسال پس از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت برای حفظ سلامت تماشاگران و تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر، دیدارهای رفت و برگشت این مرحله بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

دیدارهای رفت این مرحله که در ساوه و ورامین برگزار شد با برتری گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در مقابل تیم‌های سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین به پایان رسید. اکنون که به دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال نزدیک شده‌ایم، تیم‌های مهمان که باید به اصفهان و تبریز بروند از سفر به این شهرها ناراضی هستند و این کار را برای بازیکنان و کادر فنی خود خطرناک می‌دانند.

در این خصوص، «آرش جابری» سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در ابلاغیه‌ای که وزارت‌ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها داشت، دیدارهایی که در تقویم فیفا هستند می‌توان با در نظر گرفتن تمهیدات پزشکی و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. سازمان لیگ فوتسال باید قهرمان لیگ برتر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند. همچنین باید به زودی رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا برگزار شود و بازیکنان ملی‌پوش باشگاه‌ها هر چه زودتر در اختیار تیم ملی فوتسال قرار بگیرند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی تصریح کرد: کمیته سازمان لیگ فوتسال قبل از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر با چهار تیم حاضر در این مرحله جلسه‌ای برگزار کرد و زمان و مکان دیدارهای رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی را مشخص کرد و دیگر نمی‌توان این دیدارهارا به تاخیر انداخت. همچنین هر ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان با ارسال کلیپ نشان دادند که سالن های مسابقه را کامل ضد عفونی کرده‌اند و تا ساعت ۱۴:۳۰ درهای سالن را باز نمی‌کنند.

جابری خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم‌ها با سلامتی کامل این دیدار را به پایان برسانند و هر چه زودتر بیماری کرونا در کشورمان از بین برود.

دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران امروز ساعت ۱۶ بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن پیروزی اصفهان و تیم‌های مس سونگون ورزقان و ستارگان ورامین در سالن پورشریفی تبریز، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: زمان دقیق دیدار فینال لیگ برتر مشخص نیست اما به طور قطع این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. فینال لیگ برتر فوتسال به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و اگر قهرمان در این ۲ دیدار مشخص نشود کار به بازی سوم کشیده می‌شود که این دیدار در شهر کرمان انجام می‌پذیرد.