به گزارش خبرنگارجارچی اخبار از یزد، الهه جورابی امشب در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با تقدیر از پزشکان، پرستاران و تمام دست اندرکاران حوزه درمان و پزشکی کشور و استان یزد اظهار داشت: واقعا همه شهروندان یزدی قدردان محبت‌های این قشر هستند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاصی که پیش آمده و کارگروه ویژه‌ای که به دستور استاندار ایجاد شده و تعطیلی مهدهای کودک، مادران کارمندی که دارای فرزند کوچک هستند با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

 

عضو شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه باید شرایط خاصی برای این بانوان در نظر گرفته شود گفت: با توجه به شیوع بیماری و رعایت حقوق شهروندان، مردم به کمیسیون‌های مختلف مراجعه می‌کنند، همکاری لازم صورت گیرد که تا پایان اردیبهشت ۹۹، همه عوارض بر اساس عوارض ۹۸ دریافت شود.

 

جورابی به کاهش ساعات کاری ادارات یزد گفت: این کاهش ساعت کاری سبب می‌شود که کار مردم به درستی و کامل انجام نشود به همین دلیل لازم است تمهیدات ویژه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شود.

 

وی تصریح کرد: امروز پیام‌ها و تماس‌های زیادی از بانوان کارمندی داشتیم که به دلیل تعطیل مهدهای کودک و مدارس با مشکل مواجه شده و نه می‌توانند کار را تعطیل کنند و نه اینکه فرزند خود را در مهد یا جای دیگری بگذارند