دو نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، خواستار نظارت بیشتر مسئولان صدا و سیما بر عملکرد گزارشگران ورزشی سیما شدند.
به گزارش جارچی اخبار، مسعود پزشکیان و احمد علیرضابیگی در نامه هایی انتقادی به رییس سازمان صدا و سیما، تصریح کرده اند: ادامه این روند نامناسب ضمن اینکه سیاست سازمان صدا و سیما را زیرسئوال می برد، وحدت ملی جامعه ایرانی را نیز دچار خدشه می کند.
در نامه سرگشاده نایب رییس مجلس شورای اسلامی به رییس سازمان صدا و سیما، از این نهاد درخواست شده است تا روی عملکرد مجریان ورزشی تلویزیون نظارت بیشتری داشته باشند.
پزشکیان نوشته است: رفتار برخی از مجریان برنامه‌های ورزشی مغایر با سیاست‌های کلی نظام بوده و این گونه اعمال ناشیانه موجب خدشه دار شدن وحدت ملی می شود و این رفتارها موجب تکدر خاطر هواداران تیم محبوب تراکتور شده است.
علیرضابیگی نیز در نامه اش که به ریاست شورای نظارت بر صدا و سیما نوشته شده، خواستار استاندارد سازی فعالیت های برنامه های ورزش شده است.
وی با اشاره به نامه اخیر باشگاه تراکتور به رییس سازمان صدا و سیما، تصریح کرده است: از آنجائیکه استمرار عملکرد نامناسب برخی مجریان برنامه های ورزشی صدا و سیما موجب آسیب جدی به وحدت ملی می شود، لازم است جدیت شایسته در استاندارد نمودن فعالیت های مجریان برنامه های موصوف صورت پذیرد.
تیم فوتبال تراکتور با ۳۷ امتیاز در ررده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارد.